کرانچار: برای برگزاری اردو به تمام بازیکنان نیاز دارم

ساعت 22:33 جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: برای برگزاری اردو اسفند ماه به تمام بازیکنان خود نیاز دارم و امیدوارم باشگاه ها نیز با ما همکاری کنند.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار عصر جمعه در حاشیه دیدار سپاهان و پیکان در جمع خبرنگاران در خصوص لغو اردو تیم فوتبال امید، گفت: در این اردو اکثر بازیکنان حضور نداشتند و به همین دلیل تصمیم به لغو آن گرفتیم.
وی ادامه داد: قرار است در خصوص برگزاری اردو بسیار مهم اسفند ماه با سعید فتاحی رییس کمیته سازمان لیگ و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جلساتی را برگزار کنیم. در حال حاضر برخی از باشگاه ها به خاطر حساسیت مسابقات پیش رو نتوانستند با ما همکاری کنند اما برای اردو اسفند ماه به تمام بازیکنانم نیاز دارم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: امیدوارم در اردو اسفند ماه بتوانیم دو بازی خوب بین المللی را برگزار کنیم و با قدرت بیشتری خود را آماده مسابقات انتخابی المپیک کنیم.
وی در خصوص دیدار سپاهان و پیکان نیز اظهار کرد: سپاهان امروز بسیار با کیفیت بازی کرد و توانست سه امتیاز مهم را بدست بیاورد. پیکان هم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت که از آنها بهره نبرد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با یک گل پیکان را از پیش رو برداشت و به صدر جدول بازگشت.
ورزشی **9118** 1200

کلید واژه