واکنش نیمار درباره شایعه بازگشت به جمع کهکشانی ها

ساعت 20:53 دو شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- «نیمار» ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن گمانه زنی ها در خصوص بازگشت به فوتبال اسپانیا و ملحق شدن به جمع کهکشانی ها را غیر مستند دانست و تاکید کرد که به محض قطعی شدن تصمیمش برای رفتن به سانتیاگو برنابئو همگان را در جریان قرار خواهد داد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، روزنامه مارکای اسپانیا روز دوشنبه نوشت: مهاجم تیم ملی برزیل زمانی که در تابستان سال 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کرد، به گرانقیمت ترین بازیکن جهان تبدیل شد.
این در حالی است که نیمار ضمن اظهار نظر در خصوص شایعات ارتباطش با سفیدپوشان مادرید، در رابطه با افرادی که دروغ پراکنی می کنند، اظهار داشت: در مورد من و تصمیمم برای ملحق شدن به تیمی دیگر، همیشه شایعه وجود دارد؛ اما هیچ چیز قطعی وجود ندارد. پس از قطعی شدن موضوعات، مطمئن باشید همه افراد را در جریان خواهم گذاشت.
وی ادامه داد: از تمام چیزهایی که اطراف من گفته می شود، اطلاع دارم هم چیزهای خوب و هم چیزهای بد؛ در تازه ترین آنها هم مرا به مصرف مواد مخدر در شب سال نو متهم کرده اند؛ در مورد این موضوع باید بگویم من بازیکن بزرگی هستم و کمی هم دیوانه اما آن قدرها احمق نیستم.
نیمار ادامه داد: از طرف دیگر، این حرف ها مرا خوشحال می کند چرا که اگر شما در مورد من حرف می زنید یعنی من قابلیت هایی دارم و در بین بهترین ها هستم.
ستاره تیم ملی برزیل در رابطه با اظهارات «پله» اسطوره فوتبال برزیل که او را متهم به اغراق و بزرگ نمایی در صحنه های خطا کرده بود؛ تصریح کرد: با نهایت احترام، نظرات پله را قبول ندارم، در جریان جام جهانی خطاهای زیادی روی من انجام شد و اگر نگاه دوباره ای به آن صحنه ها بیاندازید خواهید فهمید که در بیشتر موارد ضربه سختی به من وارد شده است.
وی افزود: نمایشی در کار نبود و من تنها کسی هستم که هدف آن خطارها قرار گرفتم؛ یار گیری حریفان به سختی انجام می شد زیرا که اگر آنها مرا رها کنند، موقعیتی را برای تیمم ایجاد خواهم کرد و حریف را به دردسر می اندازم.
نیمار که در جریان پیروزی پر گل 9 بر صفر تیمش مقابل گوین گام 2 گل به ثمر رسانده بود، در خصوص شرایطش در پاری سن ژرمن تاکید کرد: از اینکه به خوبی با فوتبال فرانسه خو گرفته ام احساس خوشحالی می کنم؛ در واقع زودتر از انتظارم این اتفاق افتاد چرا که لوشامپیونه شباهت زیادی با لالیگا دارد.
ورزشی**3991**9129

کلید واژه