مارسلو برای حضور در یوونتوس ترغیب شد

ساعت 18:12 دو شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- با توجه به تثبیت تدریجی جایگاه «سرخیو رگیلون» بازیکن جوان رئال مادرید در پست دفاع چپ، «مارسلو» بازیکن برزیلی کهکشانی ها دیگر مشابه ماه های گذشته، ترک سانتیاگو برنابئو و کوچ به تورین را گزینه ای غیرمحتمل نمی پندارد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز دوشنبه نوشت: «سرخیو رگیلون» دفاع چپ تیم رئال مادرید از افت اخیر مارسلو برزیلی نهایت استفاده را برده و جای خود را در ترکیب اصلی «سانتیاگو سولاری» سرمربی این تیم باز کرده است.
فارغ التحصیل آکادمی کهکشانی ها برای دومین بار پیاپی در رقابت های لالیگا در ترکیب ابتدایی به میدان رفت و بار دیگر با ثبت آماری درخشان شامل زنده کردن 5 توپ به اصطلاح مُرده و دقت پاس 90 درصد مقابل سویا، خارق العاده ظاهر شد.
این در حالی است که دوران خوب رگیولن با تنزل مارسلو تلاقی کرده است؛ افتی محسوس که سولاری را در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سویا، بر آن داشت تا از پاسخ دادن به پرسشی در خصوص آمادگی کامل و 100 درصدی ستاره تیم ملی برزیل اجتناب و به اصطلاح با نپرداختن به موضوع عدم آمادگی مارسلو، او را تنبیه کند.
در این بین، یوونتوس برای جذب مارسلو ابراز تمایل کرده و این در حالی است که دفاع چپ برزیلی بدنبال شرایط کنونیش در سانتیاگو برنابئو، جدایی از جمع کهکشانی ها را به عنوان گزینه ای محتمل به شکلی جدی تر مد نظر قرار داده اشت.
از زمان ملحق شدن «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره پیشین تیم رئال مادرید به جمع یوونتوسی ها، کشاندن مارسلو به تورین یکی از مشغله های ذهنی ستاره پرتغالی بوده است چرا که این 2 بازیکن، دوستی قوی خود را ادامه داده و به طور مداوم با یکدگیر در تماس هستند و براساس یافته های آ. اس، رونالدو، تلاش های خود را برای متقاعد ساختن مارسلو نسبت به ترک سانتیاگو برنابئو و رفتن به تورین متوقف نکرده است.
با این حال، در ماه های آغازین گمانه زنی ها در خصوص جدایی مارسلو، او چنین انتقالی را غیرمحتمل می دانست؛ در واقع کاپیتان جانشین رئالی ها در سپتامبر 2017، قرارداد خود را تا سال 2022 با این تیم تمدید کرد و در آن زمان، مدعی شد که «رئال خانه دوم او است و قصد دارد فوتبالش را در این باشگاه به پایان برساند»؛ این در حالی است که مارسلو در گفت و گوهای اخیر خود در محفلی خصوصی اذعان داشته که گزینه تجدید دیدار با رونالدو، دیگر مشابه گذشته گزینه ای غیر منطقی و غیرمحتمل به نظر نمی رسد.
با این وجود، یوونتوسی ها در حال حاضر با توجه به تمدید قرارداد «الکس ساندور» تا سال 2023، در پست دفاع چپ مشکلی ندارند اما قهرمان سری آ ایتالیا، نسبت به جذب بازیکنی تراز بالا به منظور افزایش سطح کیفی تیم ابراز تمایل کرده و آن بازیکن کسی نیست جز مارسلو.
ورزشی**3991**9118

کلید واژه