پیشکسوت فوتبال:عمان حریفی خطرناک و با انگیزه برابر ایران است

ساعت شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی با تدابیر کادرفنی توانایی شکست عمان را دارد، گفت: دیدار با عمان آسان نیست و این تیم در گذشته خطرناک و با انگیزه برابر ما بازی کرده است.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا «سیروس دین محمدی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره دیدار روز یکشنبه تیم ملی برابر عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با بیان این مطلب افزود: بازی با عمان برای تیم ملی آسان نیست و با حریفی خطرناک و پر انگیزه روبرو می شویم که با تمام توان روبروی ایران قرار خواهد گرفت.
وی افزود: ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا عملکرد خوبی داشت و توانست به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی این مرحله شود. این مهم ترین هدفی بود که تا این جای بازی ها داشتیم و توانستیم به آن دست پیدا کنیم.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال خاطر نشان ساخت: بعد از سردار آزمون که موفق به ثمر رساندن سه گل شده است، شکل بازی سامان قدوس را خیلی دوست داشتم و اعتقاد دارم وی یکی از باهوش ترین فوتبالیست های ایران است.
دین محمدی درباره اینکه کی روش تغییرات زیادی در ترکیب ثابت تیم ملی ایجاد کرده است، تصریح کرد: فکر می کنم تغییراتی که در تیم به وجود آمده، به خاطر این است که همه بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند. این تصمیم سرمربی تیم ملی است و او بر اساس تفکرات تاکتیکی اش نفراتش را بر می گزیند.
وی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی می تواند قهرمان جام ملت های آسیا شود یا خیر، گفت: یکی از بهترین تیم های ملی خود را در اختیار داریم که می توانند به این مهم برسند اما باید گام به گام پیش برویم. الان مهم ترین هدف ما بردن عمان است و به امید خدا بعد از غلبه بر حریف خود به مرحله بعد فکر کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (یکشنبه) و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا برابر عمان به میدان خواهد رفت.
ورزشی**م.ت**9129

کلید واژه