مهاجرانی: عمان خطرناک تر از عراق است

ساعت 16:59 شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی نباید عمان را دست کم بگیرند و به اعتقاد من این تیم خطرناک تر از عراق است.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا؛ «حشمت مهاجرانی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به دیدار ایران مقابل عراق اظهار داشت: هدف و خواسته کارلوس کی روش این بود که به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی رقابت های جام ملت های آسیا شود و خوشبختانه به هدف خود رسید.
وی در خصوص تاکتیک دفاعی تیم ملی در دیدار مقابل عراق، افزود: این که چرا کی روش با آن تاکتیک مقابل عراق به میدان رفت به تفکرات تاکتیکی او ارتباط دارد اما ما در ترکیب خود بازیکنانی را در اختیار داریم که می توانند در طول جریان مسابقه به راحتی سیستم تیم ملی را تغییر دهند.
سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین گفت: بازیکنان ایران در دیدار مقابل عراق به دنبال کنترل بازی بودند و در نهایت به هدف خود که صعود به عنوان تیم اول بود رسیدند.
وی درباره بازی با عمان تصریح کرد: به نظر من عمان به مراتب خطرناک تر از تیم ملی عراق است و تحت هیچ شرایطی نباید این تیم را دست کم بگیریم.
مهاجرانی افزود: تیم ملی فوتبال عمان در تورنمنت خلیج فارس که تیم های خوبی نظیرعربستان، قطر و امارات حضور داشتند توانست به مقام قهرمانی برسد و این نشان می دهد آنها حریف دست و پابسته ای برای ایران نخواهند بود.
برترین مربی تاریخ جام ملت های آسیا درباره این که ایران می تواند عمان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا صعود کند اظهار داشت: به طور حتم آرزوی همه ایرانی ها چنین چیزی است و البته توانایی شکست دادن حریف خود را داریم اما حتم داشته باشید عمان تا لحظه آخر برای شکست نخوردن تلاش خواهد کرد.
او در پایان گفت: من 4 سال سرمربی تیم ملی عمان بودم و وقتی هدایت این تیم را بر عهده گرفتم 12 بازیکن اصلی را کنار گذاشتم و به جوانان ها اعتماد کردم و امروز فدراسیون فوتبال عمان همان روش را ادامه می دهد. امروز مشاهده می کنیم عمان با تیمی جوان پا به مسابقات جام ملت های آسیا گذاشته و تا امروز عملکرد موفقی داشته است.
ورزشی**م.ت**9118

کلید واژه