ماموریت دشوار مدافع عراق برای مهار مهدی طارمی

ساعت 18:52 چهار شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- تارنمای ورزشی الکوره قطر در گزارشی با اشاره به مهارت و قدرت هجومی مهدی طارمی و شناخت وی از مدافعان کشورهای عربی پیش بینی کرد که علاء مهاوی مدافع تیم ملی عراق در آزمون مهار مهدی طارمی مهاجم ایران با شکست روبرو شود.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تارنمای ورزشی الکوره قطر در گزارشی درباره بازی امروز تیم ملی ایران و عراق نوشت: چشم ها در روز چهارشنبه به سوی استادیوم آل مکتوم که قرار است بازی تیم های ملی فوتبال ایران وعراق برگزار شود، دوخته شده است. این 2 تیم برای صدر نشینی در گروه تلاش می کنند.
تیم های ایران و عراق تاکنون با پیروزی در 2 بازی گذشته و کسب 6 امتیاز صعود خود به مرحله حذفی جام ملت ها را قطعی کرده اند. رقابت تن به تن بازیکنان و ستاره های این 2 تیم در بازی امروز توجه همه را به خود جلب کرده است و پیش بینی می شود که در این بازی رقابت و درگیری بسیاری سختی میان علاء مهاوی مدافع عراق و مهدی طارمی مهاجم ایران در جریان باشد.
این رسانه قطری نوشته است: مهاوی در این رقابت با آزمون واقعی روبرو است. ماموریت تقویت قدرت دفاعی و مهار مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران به مهاوی واگذار شده است. مهاوی در بازی مقابل یمن عملکرد خوبی داشت و از او انتطار می رود که این عملکرد خود را در بازی با ایران تکرار کند. مهاوی 22 ساله از پویایی و قدرت برای کنترل کلید بازی برخوردار است. این مدافع عراقی می داند که ماموریت وی در برابر مهاجم ایران آسان نخواهد بود زیرا از وی خواسته شده است که مهدی طارمی یکی از خطرناکترین مهاجمان تیم ملی ایران را مهار کند. مهاجمی که تنها در بازی یمن موفق شد 2 بار درواز این کشور را باز کند.
این رسانه خاطرنشان کرده است: مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در دیدار با عراق برای افزایش گل های زده خود در جام ملت های آسیا تلاش خواهد کرد. او از مهارت و قدرت دریبل زنی بالایی برخوردار است و می تواند توپ هایی را که از دور به وی ارسال می شود، با مهارت کنترل کند و این مهارت های وی سبب شده است که او خطری بزرگ برای دروازه عراق تلقی شود.
این گزارش می افزاید: طارمی برای چیره شدن بر علاء مهاوی مهاجم عراق تلاش می کند تا به هدف خود برسد و برای رسیدن به گل تلاش مضاعفی خواهد کرد. طارمی از ویژگی و توان مدافعان کشورهای عربی آگاهی کاملی دارد. زیرا او در باشگاه الغرافه قطر توپ زده است و به طور هدفمند احساس گل زنی دارد و این موضوع سبب شده است که او وزنه مهمی در صف تیم ملی ایران به شمار آید.
ورزشی **9278**9129

کلید واژه