والورده فصل آینده هم روی نیمکت آبی اناری ها می نشیند

ساعت 17:19 چهار شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- «جوزپ ماریا بارتومئو» رئیس باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد که «ارنستو والورده» سرمربی این تیم، فصل آینده هم روی نیمکت آبی اناری ها خواهد نشست.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، تارنمای اسپورتس اسپانیا روز چهارشنبه با درج این خبر نوشت: والورده 54 ساله، در فصل 2017 – 2018 یعنی نخستین فصل حضورش در نیوکمپ، عنوان قهرمانی لالیگا را برای این تیم به ارمغان آورد و در حال حاضر هم با پیگیری همان مسیر و پس از 19 بازی، با پنج امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده تیم تحت هدایتش، دومین قهرمانی لالیگا را هدف گرفته است.
با این حال، والورده اخیرا در جریان مصاحبه ای نسبت به آینده اش در نیوکمپ ابراز تردید کرد؛ این در حالی است که اخبار رسیده از گوشه و کنار از قطع همکاری احتمالی وی با کاتالان تا پایان فصل حکایت داشت.
علاوه بر این، زمزمه هایی مبنی بر جایگزین شدن مرد اسپانیایی با «لورن بلان» سرمربی اسبق پاری سن ژرمن به گوش می رسید اما بارتومئو با اظهارات اخیرش، به تمام حدس و گمان ها در خصوص جدایی والورده پایان داد.
رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با اسپورتس اظهار داشت: هیچ شکی نداریم که والورده فصل آینده هم هدایت بارسلونا را عهده دار خواهد بود.
ورزشی**3991**9129

کلید واژه