طارمی پرسپولیسی نمی‌شود

ساعت 17:21 شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مهاجم پیشین سرخپوشان به این تیم بازنخواهد گشت.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش روز شنبه ایرنا، موضع هواداران پرسپولیس نسبت به بازگشت مهدی طارمی تند است و بخش زیادی از آن ها دوست ندارند بازیکنی که باعث محرومیت تیم محبوب آنها از دو پنجره نقل و انتقالات شد و در میانه فصل گذشته این تیم را ترک کرد دوباره به جمع قرمزپوشان تهرانی را بپیوندد.
امروز و در حاشیه دیدار تیم های منتخب سرخابی و رسانه ورزش که به مناسبت یادبود بهرام شفیع و ایرج دانایی‌فرد در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، وقتی ایرج عرب سرپرست موقت و پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حال ترک محل برگزاری مسابقه بودند تعدادی از هواداران این تیم گرد آن ها جمع شدند و درباره نقل و انتقالات زمستانی به صحبت پرداختند.
یکی از این نفرات از عرب خواست قید حضور مهدی طارمی را بزند و به جای او بازیکن دیگری را به خدمت بگیرند. او خطاب به سرپرست پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس به بازیکنان متعصب نیاز دارد نه آن هایی که در بدترین شرایط تیم را تنها گذاشتند و باعث محرومیت پرسپولیس شدند.
در این لحظه خمارلو که به همراه عرب در حال سوار شدن به ماشین بود رو به هوادار کرد و جواب داد: طارمی به پرسپولیس نخواهد آمد.
تیم الغرافه قطر از خیلی وقت پیش تصمیم به کنار گذاشتن طارمی گرفته است. زمستان پارسال بود که این بازیکن از پرسپولیس جدا و راهی لیگ ستارگان قطر شد. طارمی در الغرافه شروع بسیار خوبی داشت و فراتر از انتظار ظاهر شد اما این بازیکن ایرانی در این فصل عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است. تا جایی که اعتراض هواداران تیمش را برانگیخته و آنها از سران باشگاه خواسته‌اند که جایگزین خوبی برای او انتخاب کنند.
ورزشی**م.ت**2024

کلید واژه