فرمول نیمکت تیم ملی ایران؛ ۱+۱۱

ساعت 12:06 سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷

در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر ۱۱ بازیکن روی نیمکت حضور داشتند.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، آخرین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی آماده‌سازی‌اش پیش از جام ملت‌ها در دوحه، شب گذشته (دوشنبه) مقابل قطر برگزار شد.

در این دیدار تیم ملی با ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر با ترکیب علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی طارمی  و سردار آزمون به میدان رفت و البته شش تعویض نیز انجام داد. با این حال 11 بازیکن تیم ملی ایران روی نیمکت حضور داشتند که شامل امیر عابدزاده، پیام نیازمند، پژمان منتظری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، رامین رضاییان، میلاد محمدی و روزبه چشمی می‌شد. تنها یک بازیکن روی نیمکت حضور نداشت و غایب بود که او هم علیرضا جهانبخش است که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش، هنوز شرایط آرمانی برای بازی کردن را ندارد.

 

جهانبخش که در بازی با قطر نمی‌توانست تیم ملی را همراهی کند، به همراه علی قلی‌زاده که او هم به دلیل مصدومیت از لیست نهایی و 23 نفره تیم ملی خط خورد، با آغاز بازی به جایگاه ویژه رفتند تا از آنجا نظاره‌گر بازی باشند.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه