«آزار» یک بار دیگر به رئال مادرید چراغ سبز نشان داد

ساعت 09:50 سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- هافبک بلژیکی تیم فوتبال چلسی برای چندمین بار به صراحت از تمایل خود برای بازی در رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «ادن آزار» به صریح ‌ترین شیوه ممکن است تمایل خود را برای بازی در رئال مادرید ابراز کرد و بار دیگر به مسئولان این باشگاه برای عقد قرارداد با او چراغ سبز نشان داد.
به نوشته تارنمای سایت گل، هافبک بلژیکی آبی‌ پوشان لندن که تا سال 2020 با این تیم قرارداد دارد، یکی از گزینه‌ های مورد نظر رئال مادرید برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو است و خودش هم رؤیای چنین اتفاقی را در سر می ‌پرواند.
آزار 27 ساله به شبکه RMC‌ فرانسه گفت: «من همیشه باشگاه رئال مادرید را دوست داشته ‌ام، چه با زین ‌الدین زیدان، چه حالا که او رفته است. در پایان این فصل من یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و باید ببینم که چه اتفاقی رخ می‌ دهد اما تصمیم‌ گیری درباره آینده‌ ام به خودم بستگی دارد.»
این نخستین باری نیست که آزار درباره تمایل خود برای بازی در رئال مادرید صحبت می ‌کند. او تا پیش از این اسطوره‌ اش زین ‌الدین زیدان را به عنوان عاملی مهم برای علاقمند بودن به رئال مادرید معرفی می ‌کرد اما اکنون می ‌گوید که بدون زیدان هم دلایل زیادی برای علاقمند بودن به کهکشانی‌ ها دارد. آزار چندی پیش هم گفته بود که بازی برای رئال مادرید رویای کودکی او بوده است.
با اظهارات صریح آزار برای بازی در رئال مادرید بعید به نظر می ‌رسد که فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه تاکنون برای خرید او دست به کار نشده باشد یا حداقل در آینده دست به کار نشود اما 200 میلیون پوندی که چلسی برای فروش ستاره بلژیکی ‌اش می ‌‌خواهد، کار را برای انتقال او به سانتیاگو برنابئو سخت خواهد کرد.
ورزشی**9128**1597

کلید واژه