مسی قاتل تیم ‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا

ساعت 09:49 سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا ثابت کرده که علاقه خاصی به گشودن دروازه تیم‌های انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در آستانه مصاف تیم ‌های فوتبال بارسلونا و تاتنهام در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نشریه اسپورت کاتالونیا نگاهی به آمار تحسین‌ برانگیز ستاره آرژانتینی نماینده اسپانیا مقابل تیم ‌های انگلیسی انداخته است.
در این گزارش آمده است: برخلاف بارسلونا که صعودش به عنوان تیم اول گروه B قطعی شده، تاتنهام برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نیاز دارد بارسایی‌ ها را در نوکمپ شکست دهد (البته در صورتی که در دیگر بازی این گروه اینتر در بازی خانگی موفق به غلبه بر آیندهوون شود) اما تاریخ نشان می ‌دهد که بارسلونا با فوق‌ ستاره آرژانتینی ‌اش به راحتی به تیم‌ های انگلیسی باج نمی ‌دهد.
تیم‌ های انگلیسی قربانیان محبوب مسی در لیگ قهرمانان اروپا هستند و قربانی انگلیسی جدید او هم تاتنهام است. مسی امشب یک هدف را دنبال می‌ کند و آن تثبیت جایگاهش به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم‌های انگلیسی است. او تاکنون در تمام بازی ‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل انگلیسی ‌ها به میدان رفته 22 گل زده است. این در حالیست که دومین قاتل تیم‌ های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس در مجموع 12 گل زده است.
تاتنهام اما محبوب‌ ترین قربانی انگلیسی مسی محسوب نمی‌ شود چرا که آرسنال با 9 گل خورده از مسی، اصلی ‌ترین قربانی عطش تمام نشدنی کاپیتان آرژانتینی بارسلونا برای گلزنی در لیگ قهرمانان است. پس از آرسنال، منچسترسیتی با 6 گل خورده در 6 بازی جزو قربانیان بزرگ مسی محسوب می ‌شود. چلسی با قبول 3 گل در 10 بازی و منچستریونایتد با دریافت 2 گل از مسی هم در رده‌ های بعدی هستند. در میان تیم‌های بزرگ انگلیسی، تنها یک تیم هنوز از مسی گل نخورده و آن لیورپول است که 2 بار توانسته ستاره آرژانتینی را در گلزنی ناکام بگذارد.
ورزشی**9128**1597

کلید واژه