پایان بدترین روند ناکامی بیل برای گلزنی در رئال مادرید

ساعت 09:28 دو شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷

تهران- ایرنا - بازیکن ولزی تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی مقابل تیم اوئسکا، به ناکامی طولانی مدت خود پایان داد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید یکشنبه شب میزبان سرسخت خود را با تنها یک گل از پیش رو برداشت و به کسب نتایج خوب با سانتیاگو سولاری ادامه داد. تک گل این بازی را هم کسی نزد جز گرت بیل که مدت‌ طولانی در باز کردن دروازه رقبا مشکل داشت.
به گزارش نشریه «آ.اس» اسپانیا، بیل از روز اول ماه سپتامبر (2 ماه و 12 روز پیش) که دروازه لگانس را باز کرد، دیگر در رقابت‌های داخلی برای رئال مادرید گلی به ثمر نرسانده بود. او در 10 بازی متوالی در رقابت‌های داخلی اسپانیا نتوانست گلزنی کند، اما درست در دیداری که به نظر می‌رسد تیمش ممکن است 2 امتیاز دیگر از دست بدهد، گلزنی کرد.
801 دقیقه‌ای که گرت بیل در زدن گل به رقبای رئال مادرید در لالیگا ناکام بود، طولانی‌ترین ناکامی او برای گلزنی از بدو ورودش به این تیم در سال 2013 بود. او در این مدت مقابل تیم‌های اتلتیک بیلبائو، سه ویا، اتلتیکومادرید،‌ آلاوس، لوانته،‌ بارسلونا، وایادولید، سلتاویگو، ایبار و والنسیا به میدان رفت و در هیچ یک از آنها گلی نزد. بازی مقابل اوئسکا سرانجام طلسم ناکامی بیل را شکست.
بیل در طول مدت ناکامی بلندمدتش برای گلزنی 35 بار توپ را به سمت دروازه رقبا شلیک کرد که هیچ یک از آنها توپ را به تور دروازه نرساند. بیل با وجود گلی که یکشنبه شب زد، آمار گلزنی او هنوز هم تعریفی ندارد؛ چون او از ابتدای این فصل در لالیگا تنها 4 گل زده است.
او پیش از این بازی به طور متوسط در هر 325 دقیقه حضورش در بازی‌های لالیگا یک گل زده بود. در رقابت‌های اروپایی این فصل آمار بیل بهتر است و او در به طور میانگین در هر 107 دقیقه یک بار گل زده است.
ورزشی**1584

کلید واژه