سرمربی آلمان: هدایت رئال برای هر سرمربی وسوسه انگیز است

ساعت 20:42 یک شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- «یوآخیم لو» سرمربی تیم ملی آلمان نسبت به بازگشت به سرمربی گری در حوزه باشگاهی به همراه رئال ماردید، ابراز تمایل کرد و این تیم را گزینه ای وسوسه انگیز برای هر سرمربی دانست.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «زِد دی اف» آلمان روز یکشنبه نوشت: غول های مادرید در حال پشت سر گذاشتن فصلی سخت در لالیگا هستند و تا اینجای کار با هفت امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین و پنج امتیاز اختلاف با تیم های دوم و سوم جدول رده بندی یعنی سه ویا و اتلتیکو مادرید، در جایگاه پنجم قرار دارند.
و تمامی این اتفاقات به گمانه زنی ها در خصوص تمایل بالانشینان در سانتیاگو برنابئو مبنی بر تغییر دوباره سرمربی این تیم تا انتهای فصل منجر شده است؛ صندلی که به تازگی و پس از برکناری «یولن لوپتگی» سرمربی سابق سفیدپوشان به «سانتیاگو سولاری» سرمربی پیشین تیم دوم رئال تحویل داده شده است.
این در حالی است که «لو» هم به همراه ژرمن ها تابستان پر تنشی را در روسیه سپری کرد؛ جایی که به رغم قرار گرفتن در گروهی نسبتا آسان با حضور تیم های مکزیک، سوئد و کره جنوبی، در همان مرحله گروهی حذف شد و به همراه تیم تحقیر شده تحت هدایتش روسیه را به مقصد مونیخ ترک کرد.
و حالا، سرمربی ناکام تیم ملی آلمان با احتمال جانشینی سولاری قصد دارد خود را وارد چالش تازه ای کند.
«لو» در مصاحبه با «زد دی اف» اظهار داشت: مدت ها در سطح باشگاهی سرمربی گری کرده ام و حالا حالاها به بازنشستگی فکر نمی کنم.
وی ادامه داد: علاوه بر این، بدیهی است که فرصت من برای ادامه این حرفه در سطح ملی به پایان رسیده است، بنابراین زمان تصمیم گیری در مورد آینده فرا رسیده و من همچنان به حضور در عرصه باشگاهی تمایل دارم.
سرمربی آلمان در ادامه افزود: فکر می کنم این اتفاق خارج از خاک آلمان رخ بدهد؛ رئال مادرید برای هر سرمربی گزینه ای جذاب و وسوسه انگیز محسوب می شود.
با این حال، «توماس توخل» سرمربی تیم پاری سن ژرمن و هموطن «لو» بر این باور است که او همچنان گزینه ای ایده آل برای هدایت تیم ملی آلمان است.
قهرمان جام جهانی 2014 پس از حذف تحقیر آمیز از رقابت های جام جهانی روسیه تنها در 2 بازی خود یعنی یک دیدار مقابل پرو و دیگری در برابر میزبان جام جهانی 2018، به پیروزی رسیده و مقابل فرانسه و هلند بازی های خود را واگذار کرده است.
توخل در پاسخ به پرسشی مبنی بر عملکرد تیم ملی آلمان در جام جهانی، اظهار داشت: تجزیه و تحلیل عملکرد آلمان بر عهده ما نیست اما مسلما هیچ کس از عملکرد دور از انتظار تیم ملی (آلمان) خوشحال نیست؛ چرا این اتفاق افتاد؟ معتقدم لو به همراه دستیارانش همه چیز را تحلیل کرده و نتایج آن را به روشنی و با شجاعت در اختیار مردم قرار دادند.
ورزشی**3991**9129

کلید واژه