مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور وزیر ورزش برگزار شد

ساعت 17:02 شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس تهران با حضور «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان، «محمد رضا داورزنی» معاون قهرمانی وزارت ورزش، «حمیدرضا گرشاسبی» مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ،نمایندگان سازمان حسابرسی و برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و امور دارایی تشکیل شد.
در این جلسه گرشاسبی گزارشی از عملکرد هیات مدیره در حوزه های مختلف اداری، آموزشی، ساختاری، آکادمی فوتبال و فنی ارائه داد.
وی از حمایت های وزیر ورزش و جوانان به منظور ایجاد ساختار قانونی برای باشگاه پرسپولیس و حرکت در مسیر رو به رشد تقدیر کرد و گفت: با حمایت سلطانی فر پرونده های حقوقی باشگاه پرسپولیس پیگیری و خطرات اصلی رفع شده و دوبار هم پرونده پرسپولیس در دادگاه CAS با تخفیف ویژه روبرو بود؛ بطوریکه بار اول پرداخت 600 هزار دلار به 200 هزار دلار کاهش یافت و در جریان شکایت باشگاه ریزه اسپور هم بدهی 800 هزار یورویی به 50 هزار یورو تبدیل شد.
گرشاسبی در ادامه به فرایند مجوز گیری حرفه ای باشگاه پرسپولیس اشاره و تاکید کرد: اگر تلاش سلطانی فر صورت نمی گرفت، مجوز حرفه ای پرسپولیس صادر نمی شد.
در این مجمع «طیبی» مدیر کل دفاتر شرکت های دولتی گفت: پیگیری های خوبی در خصوص پرونده های حقوقی از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره صورت گرفت تا جایی که حساب های مالی و گزارش های حسابرسی به ساماندهی خوبی رسیده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با این روند باشگاه پرسپولیس از زیاندهی به سمت سود دهی می رود.
در ادامه هم گزارش حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد و بحث و بررسی های لازم در خصوص آن صورت گرفت.
«جعفر کاشانی» عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم با تقدیر از حمایت های ویژه وزیر، اظهار داشت: خوشحالم که کارهای سازنده خوبی در هیات مدیره صورت گرفته و نتایجش را هم در میدان می بینیم که امیدوارم این روند منجر به شکوفایی باشگاه شود.
وی مشکلات سال های گذشته پرسپولیس را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: عدم درایت در انتخاب افراد در مجموعه پرسپولیس در گذشته باعث مشکلات شده بود، اما امروز شرایط با حمایت و توجه وزیر ورزش و جوانان و اقدامات خوبی که انجام شده، متفاوت شده است.
ورزشی**9463**3783**

کلید واژه