لادروپ: برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم

ساعت 01:01 یک شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: بازی سختی با قهرمان ایران داریم .

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مایکل لادروپ در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: چند هفته پیش با پرسپولیس در دوحه بازی کردیم.می دانیم حریف تیم خوبی است و با قهرمان ایران بازی داریم و بازی سختی خواهد بود.
وی ادامه داد: 7بار در لیگ قهرمانان شرکت کرده‌ایم و هیچ وقت صعود نکرده‌ایم و به همین دلیل می‌خواهیم این مرتبه صعود کنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر شکست ۳ بر صفر در دو سال پیش مقابل پرسپولیس گفت: امیدوارم دوباره ۳بر صفر شکست نخوریم، البته دو سال پیش یک‌بار برده‌ایم و یک بار هم از پرسپولیس شکست خورده‌ایم. باز هم تاکید می کنم که احترام زیادی برای پرسپولیس قایل هستم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است و در تیم ملی هم بازیکنان زیادی دارد، این درحالی است که تیم ملی ایران در یک قدمی صعود به جام جهانی است.

لادروپ در خصوص اینکه آیا تماشاگران پرشور پرسپولیس با حضور در ورزشگاه برای الریان مشکل‌ساز خواهند شد یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنیم این‌طور نیست، چراکه تعداد زیادی از بازیکنانم مقابل تیم‌های پرطرفدار بازی کرده‌اند و فکر نمی‌کنم که برای بازیکنانم این موضوع مشکل‌ساز باشد، هرچند که بر این باور هستم که حضور پرشور هواداران پرسپولیس کمک زیادی به این تیم خواهد کرد.

سرمربی تیم الریان قطر در خصوص اینکه آیا بازی سختی که مقابل العربی داشتید بر روند حرکتی تیم‌تان در بازی فردا تأثیرگذار است، اظهار داشت: اتفاق بدی در آن بازی رخ داد و ما یکی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم و مجبور شدیم 10 نفره بازی کنیم. این موضوع باعث شد تا بازیکنانم بیشتر بدوند، اما امیدوارم برای بازی فردا این موضوع تأثیرگذار نباشد و آنها شرایط خوب‌شان را ادامه دهند.

وی در مورد اینکه دو سال پیش هم با پرسپولیس همراه با لخویا بازی کردید چه تفاوتی بین این پرسپولیس صدرنشین با پرسپولیس دو سال پیش است، گفت: آن بازی در دوحه و تهران کاملاً متقاوت بود. پرسپولیس در آن زمان موقعیت خوبی در لیگ ایران نداشت و هفتم و هشتم بود و فکر می‌کنم پرسپولیس اکنون کاملاً متفاوت است و نسبت به قبل بسیار قدرتمند شده است. ما هم توانسته‌ایم این تیم قدرتمند را شکست بدهیم، به خصوص اینکه در ابتدای بازی هم پرسپولیس یک بر صفر از ما پیش افتاد.

وی درباره اینکه در بازی فردا چه برنامه‌هایی برای بازی مقابل پرسپولیس دارد، تصریح کرد: مطمئناً برنامه‌ها و نقشه‌های خودمان را برای این بازی داریم و همان‌طور که گفتم 80-70 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آید که یک پشتوانه خوب برای تیم میزبان است. تیم من برای رویارویی با این شرایط باید آماده باشد، اما من نگاه مثبتی به این اتمسفر دارم. چون جو خوبی خواهد بود.