بیرانوند: پرسپولیس از آبروی فوتبال ایران دفاع کرد

ساعت 09:50 شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما امروز با دست خالی موفق شد از آبروی فوتبال ایران به بهترین شکل دفاع کند.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش روز شنبه ایرنا، علیرضا بیرانوند در پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن که با نایب قهرمانی آسیا برای سرخپوشان همراه بود، گفت: متاسفم که نتوانستیم محبت مردم خوب ایران را جبران کنیم و از این مساله بسیار ناراحتم.
وی با اشاره به عملکرد تیم کاشیما ادامه داد: شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و کاشیما در مقایسه با بازی رفت بسیار بهتر بازی کرد.
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه در این مسابقه از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم و با این وجود باید به خودمان افتخار کنیم.
وی با اشاره به وضعیت محمد انصاری مدافع سرخپوشان که در دیدار امشب مصدوم شد، اظهار داشت: فکر می کنم این بازیکن خوب پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرده و این بدترین خبر ممکن برای ما است.
بیرانوند اظهار داشت: متاسفم که دیروز در برخی بازی های شهرستان های لیگ برتر، برخی تیم کاشیما را تشویق کردند و هموطنان من بدانند برخی بازیکنان ما که هنوز دهانشان بوی شیر می دهد نیاز به حمایت مردم عزیز ایران دارند.
وی افزود: بازیکنان پرسپولیس امروز با دست خالی به بهترین شکل از آبروی فوتبال ایران دفاع کردند و نشان دادند پتانسیل فوتبال ما بسیار بالا است.
بیرانوند اظهار داشت: خیلی دوست داشتم امروز جام را پرسپولیس می گرفت و برای همین در زمین ماندم و جام گرفتن بازیکنان کاشیما را تماشا کردم.
وی تاکید کرد: بعد از جام جهانی پیشنهاد های زیادی داشتم اما به خاطر حضور در فینال لیگ قهرمانان در پرسپولیس ماندم و از این تصمیم بسیار خوشحالم.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صحنه ای که ریسک کردم و مهاجم کاشیما را از پیش رو برداشتم، فقط هدفم روحیه دادن به بازیکنان بود.
وی اظهار داشت: امروز خیلی ناراحتم که پرسپولیس قهرمان آسیا نشد. امیدوارم در میان نامزدهای بهترین بازیکن آسیا باشم تا حداقل پاسخ سختی هایی که کشیدم را بگیرم.
بیرانوند تاکید کرد: نقره آسیا برای پرسپولیس خیلی مهم است و شاید 20 سال دیگر هیچ تیمی به این افتخار نرسد. حضور هواداران برای ما بسیار خوشحال کننده بود و آنها جلو بزرگان فوتبال دنیا فرهنگ خود را نشان دادند..
تیم کاشیما آنتلرز با پیروزی 2 بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل پرسپولیس توانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.
ورزشی **9118**ع-ک**9129

کلید واژه