پدیده نخستین شکست تراکتورسازی را رقم زد

ساعت 01:01 جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

تیم فوتبال پدیده مشهد با ارائه نمایشی تحسین برانگیز مقابل تراکتورسازی به برتری یک بر صفر رسید و نخستین شکست نماینده مدعی تبریز در پانزدهمین دوره لیگ برتر را رقم زد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، این دیدار عصر امروز (جمعه) از هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران با قضاوت موعود بنیادی فر و در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد.

پدیده مشهد با کسب این پیروزی 5امتیازی شد و به رتبه هشتم جدول رده بندی صعود کرد و تراکتورسازی تبریز با 5 امتیاز وتفاضل گل به اضافه یک در جایگاه هفتم باقی ماند.
بازیکنان هر دو تیم این دیدار را تهاجمی آغاز کردند و اهمیت امتیازات این دیدار سبب شده بود تا رضا مهاجری و تونی اولیویرا تیم های تحت هدایت خود را برای کسب پیروزی روانه میدان کنند.
پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، تیم پدیده مشهد با تلاش هافبک های خود تسلط بیشتری بر توپ و میدان داشت و حتی دو فرصت مناسب گلزنی نیز داشت که واکنش های خوب محمدرضا اخباری دروازه تراکتورسازی را بسته نگه داشت.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با وجود تلاش بازیکنان دو تیم گلی در برنداشت.
در نیمه دوم بازیکنان تراکتورسازی سرعت بیشتری به روند بازی تیم خود دادند تا فرصتی برای گلزنی به دست آورند.
در دقیقه 71 پاس تماشایی رضا ناصحی در 6 قدم محوطه جریمه تراکتورسازی به ایگور پراهیچ رسید که این مدافع پیش تاخته پدیده مشهد نتوانست دروازه تراکتورسازی را باز کند.
در دقیقه 84، پدیده مشهد مزد بازی خوب خود را گرفت و سماجت یونس شاکری موجب شد تا توپ به محسن یوسفی رسیده و این بازیکن که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می گذشت با ضربه ای دقایق دروازه تراکتورسازی تبریز را گشود.
در دقایق اندک باقی مانده تیم تراکتورسازی تبریز نایب قهرمان فصل گذشته توانی برای جبران نتیجه نداشت و شکست را پذیرا شد.
درگیری بازیکنان دو تیم در ثانیه های پایانی موجب شد تا خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی از زمین بازی اخراج شود.
تراکتورسازی نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی در جمع بازیکنان خود ایجاد کرده و همین مساله سبب شد تا هماهنگی لازم در نزد این تیم وجود نداشته باشد.
ترکیب پدیده مشهد:
مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، ایگور پراهیچ، حسین مرادمند، حسن جعفری، میثم نقی زاده، حسین بادامکی(محسن یوسفی)، کریم احمدی، یونس شاکری، میلاد غریبی(محمود خمیسی) و مهدی خیری(مهرداد رضایی).
ترکیب تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، سعید آقایی، علی حمودی، احمد عبدالله زاده، اگوستو سزار، یان رمزی، سامان نریمان جهان(فرید بهزادی کریمی)، سروش رفیعی(بختیار رحمانی) و حمزه یونس(مهرداد بایرامی).