برانکو: عملکرد دفاع پرسپولیس خوب نبود

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا پایان هفته سوم خط دفاعی ما عملکرد خوبی نداشته و حریفان به راحتی مقابل ما به گل رسیده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار داشت: طبیعی است که نیاز داشتیم به خود برگردیم، مقابل سپاهان مستحق باخت نبودیم، اما با وجود باخت در آن بازی تیم جوانی داشتیم که برتر از قهرمان کشور بازی کرد. وی ادامه داد: فردا سوشا مکانی در دروازه است و مایه خوشحالی من است اما باز هم 4 بازیکن در بین 18 نفر نیستند. حیدریه به خاطر خطای شریفی مصدوم شد. ماریچ عضله دوقولوی او مصدوم شده است رضا خالقی فر از ناحیه مچ پا در بازی امیدهای پرسپولیس مصدوم شد و نوراللهی که باید جزو نفرات فردا قرار می‌گرفت اما به خاطر مصدومیت جزئی نخواستیم که باشد.

برانکو در مورد اینکه آیا محسن بنگر برای بازی با ذوب‌آهن شانس بازی دارد، گفت: ماریچ مصدوم است، امیدوارم بابک حاتمی هم خوب باشد. او یک شب قبل از بازی با سپاهان مسموم شد و امیدوارم مشکلی نداشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برای بازی فردا چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: وقتی 3 بازی را آنالیز کردیم هر خطری که روی دروازه ما ایجاد شد به خاطر اشتباه خودمان بود به گل تبدیل شد؛ یعنی حریف شانس چندانی نداشته است. خط دفاعی ما نیاز به زمان دارد که هماهنگ شود. آخرین بازی ما متوجه می‌شوید که رامین رضاییان، ایمان صادقی، حیدریه و ماریچ بازیکنان جدید هستند. حالا خط هافبک و دفاعی را اضافه کنیم، کامیابی نیا هم جدید است که از 6 بازیکن ما 5 بازیکن جدید هستند. حیدریه 10 روز قبل از شروع بازی ها آمد. رضاییان هم 20 رو قبل از شروع مسابقات به تیم اضافه شد. به هر حال این بضاعت فعلی ماست. دفاع ما تا کنون خوب کار نکرده و اگر خوب کار می‌کرد نه پدیده و نه استقلال خوزستان نه سپاهان نمی‌توانستند به گل برسند.

برانکو افزود: به اعتقاد من دفاع ما نیاز به زمان دارد و طبیعی است که باید مدام کار بکنند و باید در طول فصل کار شود، کار، کار، کار این یک پروسه بدون توقف است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فصل گذشته در این تیم کار کرده و آیا بازیکنان خارجی سن بالایی ندارند تصریح کرد: به نظر می‌آید صحبت‌های مرا خوب نشنیدید، من گفتم از 6 بازیکن ما 4-5 بازیکن جدید هستند. از سال گذشته بنگر مصدوم بود و اصلا بازی نکرد. فقط 10 دقیقه با استقلال تهران بازی کرد. چه کسی گفته از بنگر استفاده نمی کنم، از او در بازی اول استفاده کردم. نورمحمدی بازی دوم را بازی کرد، اومانیا هم یک روز قبل از شروع لیگ به پرسپولیس پیوست. طبیعی است که زمان لازم است. نورمحمدی فقط 20 روز تمرین کرد. متاسفانه بابک حاتمی هم مصدوم شده است، بنابراین برخی تغییرات ناگهانی است و من مقصر نیستم که سوشا ناعادلانه 3 جلسه محروم شده است. او فقط از خودش دفاع کرد و بازیکنانی که به او حمله کردند فقط یک جلسه محروم شدند.

وی در مورد نفوذهای رامین رضاییان در دیدار با سپاهان و خالی شدن جای این بازیکن و گل خوردن از سپاهان، گفت: من از سوال شما تشکر می کنم و می خواهم این موضوع در کادرفنی بماند زیرا روی گل اول رضاییان مقصر نبود. جایی آمد که باید ضربه ایستگاهی می زند زیرا هادی نوروزی را نداشتیم و طبیعی است که باید بازیکن دیگری جای او را پر می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازیکنان جذب شده مد نظر او بودند گفت: فکر می‌کنم 100 بار این سوال را جواب دادم، بازیکن نه برای مدیرعامل است و نه برای شخص دیگری، بازیکن به پرسپولیس تعلق دارد. آنها نشان دادند کیفیت و قدرت دارند. نمی دانم مشکل کجاست که این قدر این سوال مطرح می شود.

وی در مورد بنگستون که همه را یاد دی‌کارمو می‌اندازد گفت: به طور کلی هیچ وقت از تک بازیکن اسم نمی برم. او به همراه اومانیا یک روز قبل از شروع لیگ به پرسپولیس آمد. یک بازیکن حداقل 6 هفته زمان نیاز دارد احتمالا یکی از دلایل مصدومیت حیدریه همین مسئله عدم آمادگی باشد البته متاسفم زیرا بازیکنی که آماده نیست ریسک مصدومیتش بیشتر است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: تشکر می‌کنم که به من اطلاع می‌دهید سمت راست ذوب آهن ضعف دارد اما این موارد نسبی است خیلی وقت پیش به بازیکنان گفتم که دروازه‌بان حریف ضعیف است اما در همان بازی بهترین بازیکن زمین شد. ذوب‌آهن تیم سازماندهی شده است که متفاوت از بقیه بازی می‌کند. طبیعی است که فردا بازی بسیار سختی را در پیش داریم.

انتهای پیام/خ