رقابت فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور قرعه کشی شد

ساعت 01:01 دو شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

رقابت فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور جام آزاد سازی خرمشهربا حضورمسئولان لیگ برتر و نمایندگان تیم های حاضر در این مسابقات در محل هتل آکادمی قرعه کشی شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  در این قرعه کشی   64تیم در مراحل اولیه در روز های 5 و 6 شهریوربازی ها را اغاز می کنند.
سپس در مرحله دوم تیم های صعود کننده از این مرحله در روز های 11 و 13 شهریور به مصاف هم خواهند رفت.
 در مرحله بعدی 16 تیم صعود کرده از قهرمانان حذفی استانها، لیگ دسته اول و دوم 19 و 20 شهریور با 16 تیم لیگ برتری  که جمعا 32 تیم به رقابت می پردازند.
همچنین 5 شهر به عنوان محل برگزاری فینال مسابقات جام حذفی معرفی شده است  که به ترتیب اولویت1- خرمشهر(در صورتی که ورزشکاه مناسبی را معرفی کند) 2-ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد 3-ورزشگاه آزادی 4-ورزشگاه یادگار امام تبریز و  5-ورزشگاه فولاد شهر اصفهان هستند.
پس از بررسی های لازم و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی یکی از 5 ورزشگاه را  به عنوان محل برگزاری فینال حذفی امسال اعلام خواهد شد و فینال مسابقات یا در 31 اردیبهشت 95 یا 9 خرداد 95 به صورت تک بازی برگزار می شود.
زمان فینال با توجه به حضور تیم های باشگاهی کشور در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری مسابقات مذکور بین دو تاریخ فوق تعیین خواهد شد.