منصوریان: اولین جام را به نفت هدیه می‌دهیم

ساعت 01:01 یک شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:ر تاریخ ۴۵ ساله باشگاه نفت اولین جام را برای باشگاه نفت هدیه خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: ما بازی سرنوشت‌سازی را فردا پیش‌رو داریم. در این مسیری که لیگ به پایان رسید، فارغ از اتفاقاتی که رخ داد سعی کردیم با این جوانان‌مان در هفته آخر به قهرمانی برسیم. در لیگ قهرمانان آسیا توانستیم پرافتخار به عنوان سرباز ایران باعث اهتزاز پرچم ایران شویم و الاهلی را شکست دهیم. این مایه افتخار برای ایران خواهد بود. از این که خنده را به لب ایرانی‌ها آوردیم خوشحالیم. از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

وی افزود: درباره بازی فردا باید بگویم که بسیار بازی مهمی برای ما خواهد بود. اگر ان‌شاءالله به یاری حق بتوانیم جام را در تهران نگه داریم، در تاریخ باشگاه نفت در 45 سال اولین جام را برای باشگاه نفت هدیه خواهیم کرد و بعد از یک برنامه‌ریزی 10 ساله می‌توانیم به قهرمانی برسیم. طبق چشم‌اندازی که داشتیم قرار بود سال 1397 تیم ما قهرمان شود اما ما می‌توانیم جلوتر به این هدف برسیم.

وی تصریح کرد: ما یک نتیجه تلخ در بازی برگشت مقابل ذوب آهن داشتیم. باید طوری تلاش کنیم که جام در تهران بماند. با تیمی بازی می‌کنیم که شاید در فوتبال ایران نزدیک ما فوتبال بازی می‌کند. در حال حاضر بخش اعظمی از بازیکنانی که در تیم امید در اختیار داشتم در تیم نفت و در تیم ذوب آهن هستند. بازی به طور حتم کیفیت بالایی خواهد داشت. ما دوست داشتیم بازی ساعت 8 بعدازظهر انجام شود تا بازیکنان از گرما اذیت نشوند. من پیش‌بینی یک بازی خوب را دارم. از هواداران که باشگاه نفت بر لبان آن‌ها لبخند آورد می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و از جوانان ما حمایت کنند. از هواداران استقلال هم می‌خواهم که کاپیتان سابق خود را تنها نگذارند. تنها روزی که می‌توانند به من کمک کنند فردا است. به خاطر سابقه دوستی که من با باشگاه استقلال دارم می‌خواهم که فردا من را تنها نگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردا آخرین بازی شما در باشگاه نفت خواهد بود یا خیر گفت: اگر خدا بخواهد این گونه خواهد بود. 7 خرداد 93 با نفت قرارداد بستم و هنوز لیگ به پایان نرسیده است. لطفا فضا را به حاشیه نبرید. ما تمرکزمان روی این است که جام در تهران بماند. در حال حاضر تمام تمرکزم روی نفت تهران است و هیچ مقوله‌ای درباره ایجاد مشکل بین من و مدیران باشگاه نیست. ما یک تیم یکدست و برادری درست کردیم و این یکدستی نشات گرفته از مدیریت خوب و هیات امنای باشگاه نفت است.البته آقای مهندس جوادی و مهندس زنگنه هم کمک زیادی به ما کردند. من خیلی با نفتی‌ها راحت هستم. صحبت‌هایی میان و من هیات مدیره باشگاه مطرح شد که اگر بخواهم مطرح کنم باورتان نمی‌شود. آنقدر دست من را باز گذاشتند که به خاطر آن با تمام وجود فردا تلاش می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای فصل آینده داده‌اید یا خیر گفت: روزی که به نفت آمدم برنامه‌ای سه ساله دادم. سال آینده هم اگر بخواهم از نفت جدا شوم، من برای دو سال برنامه‌ریزی نمی‌کنم. من قرارداد زیر سه سال نخواهم بست و اگر در باشگاه نفت بمانم قرارداد بازیکنان‌مان را نیز زیر سه سال نمی‌بندم تا بازیکن در یازدهمین ماه به حفظ ساق پایش نباشد.

منصوریان گفت: من بازی فردا را داربی نمی‌بینم و حافظ منافع باشگاه نفت و هوادارانی هستم که به ورزشگاه آمدند. رقابتی به اسم داربی بین من و یحیی وجود ندارد. یک رقابت سالم انجام می‌دهیم و هر کدام که برنده شویم هر دوی‌مان برنده‌ایم. به نسل جدید مربیان جوان هم که به عرصه مربی‌گری آمده‌اند تبریک می‌گویم.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا به باشگاه استقلال برنامه داده‌اید گفت: من به هیچ باشگاهی برنامه‌ نداده‌ام و هیچ کس هم با من صحبت نکرده است. البته یک عزیزی درباره باشگاه استقلال با من صحبت کرد اما من به او گفتم در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت کردن در این مورد نیست. من با باشگاه نفت قرارداد دارم و باید به این باشگاه احترام بگذارم زیرا باشگاه نفت به من احترام گذاشته است. از فصل قبل که تیم‌شان سوم جدول بود و هیچ کس اعتماد نمی‌کرد که تیم‌شان را به مربی جوانی چون من بدهند، اما آن‌ها ریسک کردند و این کار را انجام دادند.

انتهای پیام

کلید واژه