گل محمدی: ما و نفت لیاقت قهرمانی داریم

ساعت 01:01 یک شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

سرمربی ذوب آهن می‌گوید هم نفتی‌ها و هم شاگردانش لیاقت قهرمانی در جام حذفی را دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: به تیم نفت تهران تبریک می‌گویم که به فینال راه یافته است. این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافته و کار بزرگی انجام داده است و برای همه ما ایرانی‌ها باعث افتخار است.

وی افزود: فردا آخرین بازی فصل فوتبال ایران برگزار می‌شود. ما کار سختی را انجام دادیم تا به این مرحله برسیم. در لیگ فصل را خوب شروع نکردیم اما توانستیم در نهایت جزو 4 تیم برتر باشیم و سهمیه بگیریم. ما یک روند فوق‌العاده‌ای را طی کردیم و این کار با اراده بازیکنان‌مان به دست‌ آمد و همین طور آقای آذری برای کسب موفقیت ما تلاش کرد. ما فینال جام حذفی را در حال حاضر در پیش داریم. می‌دانیم که قهرمان شدن در این جام می‌تواند ما را به عنوان نماینده مستقیم به جمع آسیایی‌ها اضافه کند. این موضوع انگیزه مضاعفی برای ما ایجاد می‌کند. پس از آخرین بازی‌مان 16 یا 17 روز زمان داشتیم و یک بازی دوستانه را در این مدت برگزار کردیم. در نهایت برنامه‌ریزی طوری شد که دست ما نبود.

گل‌محمدی افزود: بازیکنان‌مان انگیزه زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. آن‌ها تمام تلاش‌ و تمرکز خود را برای کسب عنوان قهرمانی گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: بازی فینال بازی حساسی است. این بازی برای هر دو تیم حساسیت خاصی دارد. نفت و ذوب آهن هر دو تیم شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارند و امیدوارم هر تیمی که زیباتر بازی کرد و لایق عنوان قهرمانی بود به این مقام دست یابد. در هر صورت بازی حساسی را پیش‌رو داریم و هر تیم بتواند از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد.

سرمربی ذوب آهن درباره فراخوان منصوریان که از هواداران استقلال خواسته به ورزشگاه بیایند گفت: فکر می‌کنم فردا شاهد حضور تعدادی زیادی از اصفهانی‌ها و همین طور ذوب آهنی‌ها در ورزشگاه باشیم. هواداران پرسپولیس هم آنقدر بزرگوار هستند و من جسارت نمی‌کنم که آن‌ها را برای حضور در ورزشگاه دعوت کنم. پرسپولیسی‌، پرسپولیسی را تنها نمی‌گذارد. امیدوارم فردا به ورزشگاه بیاید و تیم ما را تشویق کند.

وی اضافه کرد: من به مسائل حاشیه‌ای اعتقادی ندارم. بازی بین ذوب آهن و نفت تهران است و هیچ حساسیتی بین من و علیرضا منصوریان وجود ندارد. من به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن کار می‌کنم و منصوریان نیز به عنوان سرمربی نفت کار خود را انجام می‌دهد. این مسائل هیچ ربطی به استقلال و پرسپولیس ندارد. ما فراموش می‌کنیم که دو باشگاه خوب با هم بازی می‌کنند.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره علت عدم موفقیت پرسپولیس در این فصل نیز گفت: جایش نیست که بخواهم درباره این مسئله صحبت کنم اما بحث مدیریتی و تغییرات زیاد در مدیریت و عدم ثبات و آرامش باعث شد که نتایج پرسپولیس ضعیف باشد. همه جای دنیا ثبات باعث به وجود آمدن نتیجه می‌شود. سال گذشته در تیم پرسپولیس شاهد بودیم 6 یا 7 مدیرعامل تغییر کرد. این مسائل به تیم ضربه می‌زند و باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکن می‌شود.

او درباره قراردادش با ذوب آهن نیز گفت: من از هیچ باشگاهی از جمله تراکتورسازی پیشنهاد ندارم. صحبتی هم با باشگاه ذوب آهن انجام دادم. فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد که سال بعد در ذوب آهن باشم. ما شرایط خوبی داریم و فکر می‌کنم با یک برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم.

سرمربی تیم ذوب آهن درباره پیروزی تیمش در دیدار برگشت مقابل نفت تهران هم گفت: این موضوع شاید از نظر روحی روانی جو سنگینی روی بازیکنان نفت ایجاد کند اما برای آن‌ها می‌تواند باعث انگیزه باشد تا این نتیجه را جبران کنند. در جام حذفی هر تیم انگیزه‌های خاص خودش دارد و به نظرم آن‌ها بازی دیدار رفت را فراموش کرده‌اند. ما هم اگر بخواهیم به آن بازی فکر کنیم به مشکل می‌خوریم. ما با تیمی بازی داریم که انگیزه بالایی دارد و از نظر روحی هم در سطح بالایی است. این بازی هم برای ذوب آهن و هم نفت بازی سختی است.

انتهای پیام

کلید واژه