مرزبان: امیدوارم مقابل استقلال نمایش فوق العاده ای داشته باشیم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد تاکید کرد که تیمش در بازی فردا مقابل استقلال حتی یک قدم عقب نمی‌نشیند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار فردا با استقلال گفت: به خاطر شرایط خاصی که در لیگ داریم و بعد از 3 بازی حساس توانستیم امتیازات لازم را برای دور شدن از خط قرمز جدول کسب کنیم و این پیام رابه مردم مشهد بدهیم که سال آینده هم یک نماینده در لیگ برتر دارند.

وی ادامه داد:‌ کیفیت فوتبالی استقلال نسبت به گذشته بهتر شده است. به جرات می‌توانم بگویم اگر استقلال امسال مشکلاتی با تیم ملی نداشت و درگیر این مشکلات نبود شرایط دیگری داشت. تعداد زیاد بازیکنان ملی امسال بزرگترین ضربه را به استقلال زد.

سرمربی پدیده مشهد عنوان کرد: طبیعتا بازی فردا برای استقلال بسیار مهم است چون راه را برای این تیم در لیگ مشخص می‌کند و پیروزی در بازی فردا می‌تواند یک قدم بزرگ برای رسیدن به صدر جدول باشد. استقلال این استرس را دارد که باید مقابل تیم پدیده بازی کند و شاید نتواند نتیجه لازم را بگیرد. امیدوارم فردا نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل استقلال داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

مرزبان در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص اینکه پدیده با توجه به ماندنش در لیگ فردا با تمام توان مقابل استقلال بازی می‌کند گفت: بعضی چیزها را نمی‌شود با پول خرید که یکی از آنها شرافت فوتبال است. ما تیم خوبی و متحدی را به تهران آوردیم و حاضر نیستم مقابل استقلال یک قدم عقب بگذاریم. می‌خواهیم با کسب امتیازات دیگر در 4 بازی آینده وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: بعضی مواقع انسانها با احساسات درونی بزرگ می‌توانند مشکلات و حتی کوه‌‌ها را جابه جا کنند مثل بازیکنان من که در چند هفته گذشته درگیر مسائل مالی بودند اما هیچ وقت پا عقب نگذاشتند و فوتبال خوب بازی کردند ما نه تنها فردا بلکه در ادامه لیگ با تمام وجود بازی می‌کنیم.

وی در پایان در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: ما مهدی خیری را به علت مصدومیت و همچنین رضا ناصحی را به علت محرومیت در اختیار نداریم. همچنین زوران هم کمی از ناحیه مچ پا دچار مشکل است و نتوانسته در چند روز گذشته تمرین کند. اما بقیه بازیکنان مشکلی ندارند. ما به تهران آمدیم تا بازی خوبی انجام بدهیم.

انتهای پیام