محل اردوی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز مشخص شد/ AFC طرح پرسپولیس برای افتتاحیه بازی و تشریفات میهمانان را تأیید کرد

ساعت 20:44 یک شنبه ۶ آبان ۱۳۹۷

باشگاه پرسپولیس، هتل محل اقامت تیم و عوامل کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بازی برگشت با کاشیما به تهران سفر می‌کنند را مشخص کرد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام حسین علیپور، مشاور باشگاه در امور اداری، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی برگشت با کاشیما آنتلرز اردوی پیش از بازی خود را از روز جمعه در هتل ارم بر پا خواهد کرد.

سرخپوشان چهارشنبه شب هفته آینده دبی را با پرواز ساعت 22 به وقت محلی ترک می‌کنند تا به تهران باز گردند و اردوی جمعه در صورت خواست برانکو ایوانکوویچ می‌تواند از صبح جمعه آغاز شود.

باشگاه پرسپولیس، همچنین هتل اسپیناس پلاس را برای میهمان خود و عوامل برگزاری مسابقه از کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر گرفته است.

گفتنی است؛ بخشی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا و میهمانان این کنفدراسیون برای بازی پایانی لیگ قهرمانان نیز در دیگر هتل‌های تهران استقرار خواهند یافت.

خبر دیگر اینکه ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس، هفته گذشته سه طرح مختلف را با توجه به برنامه‌های مختلفی که در هر یک دیده بود، برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا یکی از آنها را مورد تأیید قرار دهد.

برنامه‌ریزی این آیین ویژه که برای AFC حائز اهمیت است، باید براساس ضوابط و استانداردهای اعلام شده از سوی کنفدراسیون صورت می‌گرفت. این موضوع در جلسات مختلف ستاد، برای تطابق موارد مختلف با شرایط داخلی، کاهش هزینه‌ها و انتخاب پیمانکاران مطرح شد.

طرح تأیید شده که استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را پاس خواهد کرد، نسبت به طرح اولیه‌ای که وجود داشت، هزینه‌ها را تا حدود 38 درصد در این بخش کاهش داد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه