فریرا: بازی سختی با پرسپولیس داریم

ساعت 12:01 دو شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷

سرمربی تیم فوتبال السد قطر، گفت: من دفعه چهارم است که به ایران آمدم بازی قبلی مقابل پرسپولیس را فراموش کردیم اما ما به اندازه کافی انگیزه داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  سرمربی تیم فوتبال السد قطر قبل از دیدار با پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من دفعه چهارم است که به ایران آمدم بازی قبلی مقابل پرسپولیس را فراموش کردیم اما ما به اندازه کافی انگیزه داریم و برای فردا آماده هستیم و به دنبال این هستیم تا بازی را ببریم. 

وی در ادامه گفت: ما در این بازی احتیاج به داوری داریم که حساسیت خاصی داشته باشد امیدوارم فردا داورهای بازی در سطح بالایی قضاوت کنند و سطح مناسبی داشته باشند. بازی خیلی سختی داریم و مطمئناً برای پرسپولیس هم سخت است هر دو تیم بازی سختی را در پیش‌رو دارند. پرسپولیسی‌ها می‌دانند که بازی سختی دارند و ما می‌دانیم که باید برای بازی فردا بجنگیم. ما می‌دانیم که باید بجنگیم و امیدوارم کسانی که قضاوت را بر عهده دارند درست قضاوت کنند و بی‌طرف باشند، پرسپولیس تیم قوی است و همه این را می‌دانند. ایران در جام جهانی حضور داشته روحیه خوبی دارد، بازیکنان باکیفیتی دارد و در سطح جهانی بازیکنان پرسپولیس تجربه خوبی دارند. در حال حاضر فکر می‌کنیم می‌توانیم پیروز باشیم، ما در بازی رفت با توجه به نتیجه‌ای که به دست آمد خوشحال نیستیم و مطمئناً فردا می‌جنگیم تا نتیجه را کسب کنیم. در بازی رفت بهتر از پرسپولیس بودیم امیدوارم در بازی فردا بهتر از بازی رفت باشیم. 

سرمربی تیم السد قطر در ادامه گفت: مطمئن هستم پرسپولیس در بازی فردا استرس دارد آنها چند شانس برای موفق شدن دارند ولی ما یک شانس داریم، شانس ما فقط بردن است، پرسپولیس ممکن است با مساوی نتیجه بگیرد. پرسپولیسی‌ها می‌دانند که می‌توانند راحت‌تر پیروز شوند، می‌دانم که بازیکنان پرسپولیس احساس می‌کنند بازی فردا را از قبل برده‌اند، این خیلی ساده است. بازی وقتی شروع شد باید بازی کرد، وقتی سوت زده شد باید بازی کرد نمی‌توانیم بازیکنان را کنترل کنیم هیچ فرقی برای ما نمی‌کند. صد درصد سعی می‌کنیم از بازی رفت خوشحال‌تر بیرون بیاییم یک راه بیشتر نداریم. اگر جای من بودید شما خبرنگاران چه کار می‌کردید، باید برای بردن بازی کنیم.

فریرا در پایان در خصوص اینکه شما در آخرین دیدار خود در آزادی دو ساعت قبل بازیکنان را به ورزشگاه آوردید، این چه سبکی است که شما آن را انجام می‌دهید، گفت: سرمربی نسبت به پاسخ سؤال خبرنگار حاضر در نشست تعجب کرد و گفت ما همیشه زودتر می‌آییم و ما سعی می‌کنیم زود بیاییم تا بازیکنان با جو ورزشگاه آشنا شوند، شک نکنید برای فینال آسیا به میدان می‌رویم، امیدوارم یک بازی زیبایی را شاهد باشیم و در انتها تیم ما پیروز باشد.