فوتبال جهان| اطمینان ایتالیایی‌ها از تماس باشگاه رئال مادرید با آنتونیو کونته

ساعت 14:16 پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷

فوتبال جهان - با افزایش احتمال برکناری خولن لوپتگی از سرمربیگری رئال مادرید، گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین او نیز شدت گرفته است.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، شایعات درباره آینده خولن لوپتگی در کادر فنی رئال مادرید همچنان ادامه دارند. تیم او چهار بازی متوالی در کسب پیروزی ناکام بوده و حتی موفق به گلزنی هم نشده است. با این وضعیت ممکن است بازی یکشنبه شب کهکشانی‌ها مقابل لوانته، آخرین باری باشد که لوپتگی روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

در همین حال از برخی سرمربیان به عنوان جانشینان احتمالی خولن لوپتگی نام برده می‌شود و در این میان رسانه‌های ایتالیایی بر این باورند که آنتونیو کونته، سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی جزو آنهاست. نشریه کویره دلواسپورت ابراز اطمینان کرده است که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید روز دوشنبه هفته جاری با آنتونیو کونته صحبت کرده و جواب او هم برای گرفتن جای لوپتگی مثبت بوده است.

در این نشریه ایتالیایی نوشته شده است که لوپتگی در رختکن رئال مادرید دیگر مورد اعتماد بازیکنانش نیست و به همین دلیل باشگاه به دنبال راه حل است. طبق گزارشی که نشریه مارکای اسپانیا منتشر کرده است، آینده لوپتگی به نتیجه سه بازی بعدی رئال مادرید به ترتیب مقابل لوانته، ویکتوریاپلژن در لیگ قهرمانان اروپا و بارسلونا در نوکمپ بستگی دارد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه