مجید حسینی؛ نقطه امن خط دفاعی تیم کی روش

ساعت 20:17 چهار شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی ضمن اشاره به 5 بازیکن درخشان آسیا در بازی های ملی 10 روز گذشته؛ از «مجید حسینی» مدافع تیم ملی ایران به عنوان نقطه امن خط دفاعی تیم ملی ایران نام برد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در حالی که تیم های ملی آسیایی خود را برای حضور در معتبرترین رقابت فوتبالی قاره کهن آماده می کنند، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به 5 بازیکن درخشان آسیایی در تازه ترین دور بازی های دوستانه پرداخت.
تیم های آسیایی در این بازی ها در تقابل با حریفان آمریکای جنوبی خود برتری داشته و ژاپن، کره جنوبی، جمهوری اسلامی ایران و قطر حریفان خود را با شکست بدرقه کردند.
نکته قابل توجه در مورد این فهرست، حضور نام «مجید حسینی» مدافع جوان و سابق باشگاه استقلال و کنونی ترابوزان اسپور ترکیه در بین برترین بازیکنان تیم های ملی آسیایی است.
«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی ایران که پس از آگاهی از مصدومیت «مرتضی پورعلی گنجی» که اوایل ماه جاری گریبان گیر او شد، دورنمای خط دفاعی خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های 2019 آسیا، بدون این مدافع متصور شده است.
با این حال، عملکرد تحسین برانگیز حسینی در پیروزی 2 – 1 شب گذشته تیم ملی ایران مقابل بولیوی، خیال سرمربی پرتغالی این تیم را بابت وضعیت خط دفاعی تیمش کمی آسوده کرد.
نقطه عطف بازی مدافع مستحکم ترابوزان اسپور در دیدار شب گذشته، در تکلی خلاصه شد که به عنوان آخرین تلاش در جهت ممانعت از گلزنی «گیلبرت آلوارز» مهاجم بولیوی در محوطه جریمه ایران روی پای حریف رفت و موقعیت مسلم گلزنی را از این تیم ربود.
در فهرست مذکور نام «المعز علی» از قطر، «تاکومی مینامینو» ژاپنی، «سلمان الفرج» از عربستان سعودی و «آور مبیل» بازیکن سودانی الاصل تیم ملی استرالیا در کنار حسینی دیده می شود.
ورزشی**3991**9129

کلید واژه