پدیده و استقلال خوزستان امتیازات را تقسیم کردند

ساعت 01:01 جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

دیدار تیم فوتبال پدیده مشهد و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، پدیده مشهد و استقلال خوزستان در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14 و 35 دقیقه امروز در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.

در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

بارش شدید باران قبل از شروع بازی مسابقه را تحت تاثیر قرار داد. حتی گل اول پدیده به خاطر شرایط زمین و اینکه توپ در آب ماند به ثمر رسید.

نیمه اول

شرح گل: دقیقه 9 بازی پدیده مشهد در حالی که تا با این دقیقه موقعیت خاصی نداشته بود به گل رسید. پاس در عمق بازیکن پدیده به خاطر وجود آب روی زمین در محوطه جریمه ایستاد تا محمد غلامی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 16 اکبر صادقی  بازیکن پدیده از پشت محوطه جریمه شوت زد که این توپ را پرویز کریمی به سختی دریافت کرد.

دقیقه 22 شوت مهدی مومنی در محوطه جریمه پدیده مشهد با فاصلی کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30 ضربه ایستگاهی رضا ناصحی را پرویز کریمی دریافت کرد.

نیمه اول در نهایت با برتری استقلال خوزستان به پایان رسید.

نیمه دوم

استقلال خوزستان در نیمه دوم برای جبران گل خورده وارد میدان شد. بازیکنان این تیم بازی را هجومی آغاز کردند.

دقیقه 49 توپ درون محوطه جریمه به روح‌الله سیف‌اللهی رسید که شوت این بازیکن بعد از برخورد به مدافع پدیده به زیر طاق دورازه این تیم برخورد کرد.

دقیقه 52 شوت مهدی نظری را پرویز کریمی به سختی دریافت کرد.

دقیقه 59 محمد غلامی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که بعد از عبور از دروازه‌‌بان به زمین خورد. این بازیکن اعتقاد به پنالتی داشت و به همین خاطر به داور اعتراض کرد اما داور اعتقادی به این مسئله نداشت و فقط یک کارت زرد به مهاجم پدیده مشهد داد.

شرح گل: دقیقه 67 سر انجام حملات تیم پدیده مشهد جواب داد و این تیم روی شوت زیبای مهدی مومنی گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 75 ضربه ایستگاهی پدیده را پرویز کریمی برگشت داد که در اتفاقی نادر پراهیچ از یک قدمی دروزاه خالی به طرزی عجیب توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

قضاوت این بازی برعهده احمد صالحی است. داور به ایگور پراهیچ، اکبر صادقی و محمد غلامی از پدیده و محمد طیبی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه استقلال خوزستان با کسب 20 امتیاز در رده سیزدهم ماند و پدیده 25 امتیازی شد تا جایگاهش در رده دهم جدول تغییر نکند.