بازیکن پدیده: مشکل مالی داریم ولی در زمین مسابقه کم نمی‌گذاریم

ساعت 12:51 دو شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷

سعید صادقی هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با اینکه مشکلات مالی حل نشده اما در زمین مسابقه هیچ‌وقت کم نمی‌گذاریم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

aa

سعید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برد پدیده برابر فولاد خوزستان در جام حذفی گفت: بعد از شکست دادن ذوب‌آهن در بازی با فولاد هم فقط به برد فکر می‌کردیم چون هدفمان در جام حذفی رسیدن به قهرمانی است و با 3 بازی دیگر می‌توانیم قهرمان شویم و سهمیه آسیا بگیریم. تیم‌های دیگر هم دنبال قهرمانی هستند و کار آسانی نداریم ولی تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم. برابر فولاد هم بازی خوبی انجام دادیم و با اینکه از حریف عقب بودیم شایستگی خودمان را نشان دادیم. 

بازیکن تیم فوتبال پدیده که در این بازی توسط داور مسابقه اخراج شد در این خصوص عنوان کرد: از اینکه اخراج شدم واقعا تعجب کردم. در صحنه‌ای که اخطار اول را گرفتم اصلا خطای خشنی انجام ندادم و این در حالی است که بازیکنان فولاد بارها نمونه همین خطا را انجام دادند ولی اخطار نگرفتند. اخطار دوم من درست بود ولی اخطار اولم به هیچ عنوان درست نبود و من مستحق اخراج نبودم.

صادقی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه پدیده که هنوز حل نشده است اظهار داشت: بازیکنان پدیده برای خوشحالی دل هواداران و مردم مشهد بازی می‌کنند. با اینکه مشکلات مالی حل نشده اما در زمین مسابقه هیچ‌وقت کم نمی‌گذاریم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. متاسفانه در این مدت فقط وعده شنیدیم ولی امیدوارم که مشکلات مالی بازیکنان به معنای واقعی حل شود. واقعا حیف است که عملکرد و نتایج پدیده تحت تاثیر مشکلات مالی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه