پرسپولیس می‌تواند فینالیست آسیا شود

ساعت 16:25 دو شنبه ۹ مهر ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و فقط باید بازی رفت را کنترل کند تا در بازی برگشت با برتری جواز حضور در فینال را بدست آورد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا ناصر محمدخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار حساس پرسپولیس برابر السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی را پیش رو دارد و با توجه به اینکه سه بازیکن اصلی اش را هم از دست داده، کار برایش دشوارتر است.
وی افزود: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برای اینکه در این بازی موفق شود، در شهرآورد کمی محتاط بود اما این تیم پتانسیل دارد که نتیجه خوبی بگیرد و با عبور از سد بزرگی به نام السد به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این تیم در برخی پست های تخصصی مانند دفاع راست بازیکن ندارد تصریح کرد: برانکو شرایط تیم را بهتر می داند و قطعاً بهترین تصمیم را در این‌باره خواهد گرفت.
محمدخانی اضافه کرد: پرسپولیس باید در این مسابقه گل نخوردن را در اولویت خود قرار دهد و کمی بسته بازی کند. از طرفی بازیکنان باید میانه زمین را از هافبک‌های با تجربه السد بگیرند تا توپ رسانی به مهاجمان این تیم انجام نشود.
وی گفت: بهتر است برانکو برای این مسابقه از یک مهاجم استفاده کنند و بیشتر وسط زمین را در اختیار بگیرد تا بازی را کنترل کند. اگر در این بازی نتیجه خوبی رقم بخورد در بازی برگشت پرسپولیس قابلیت دارد که نتیجه این بازی را جبران کنند.
محمدخانی که سابقه بازی در باشگاه های قطر را دارد در رابطه با انتقاداتی که از مهدی طارمی و عملکرد او در قطر می شود گفت: فوتبال قطر حرفه ای است و اجازه اشتباه به بازیکنان نمی دهد. هر کس کوچکترین اشتباهی کند قراردادش را مانند پرونده مدرسه به دستش می دهند و او را بیرون می کنند. من و حمید درخشان چهار سال در آن کشور بازی کردیم و هنگامی که قصد بازگشت داشتیم آنها ناراحت شده بودند که بازیکنان خوب از کشورشان می‌روند. کسی که به عنوان نماینده کشوری در کشور دیگر بازی می کنند باید بهترین عملکردش را داشته باشد و اجازه ندهد که کسی روی کار او ایراد بگذارد.
ورزشی**ع.ک*1597

کلید واژه