کریمی: ترسی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر نداریم/ دوست دارم باز هم برای استقلال خوزستان گل بزنم

ساعت 01:59 سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ترسی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر نداریم و تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

aa

میثم کریمی، زننده تک گل استقلال خوزستان برابر ذوب‌آهن که منجر به برد تیمش در این مسابقه شد، در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص این برد گفت: ابتدا باید بابت اینکه برخی خانواده‌های اهوازی‌ عزیزان‌شان را در یک حادثه تروریستی از دست دادند، به خانواده‌های دغدار و مصیبت‌دیده تسلیت بگویم. ما بازی بسیار سختی برابر نایب قهرمان فصل گذشته در پیش داشتیم، اما بچه‌ها واقعاً از جان مایه گذاشتند و در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در فصل جاری بود، ولی خدا را شکر سه امتیاز خیلی مهم آن را گرفتیم. از اینکه هواداران خوشحال شدند واقعاً خوشحالم و امیدوارم باز هم آنها را خوشحال کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به گلی که در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: من با تصمیم آقای یزدی پشت توپ قرار گرفتم و خوشبختانه این پنالتی هم گل شد تا در نهایت سه امتیاز باارزش از حرف پرقدرت‌مان بگیریم. گل زدن برای هر بازیکنی لذت‌بخش است و دوست دارم باز هم برای استقلال خوزستان گل بزنم. قطعاً این برد می‌تواند روحیه بازیکنان را برای بازی‌های آینده بیشتر کند.

وی با اشاره به اینکه برخی در ابتدای فصل، استقلال خوزستان را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانستند، اظهار داشت: خیلی‌ها تصور می‌کردند که از همان شروع لیگ نتایج ضعیفی بگیریم، ولی حالا 9 امتیازی هستیم و این در حالی است که به پرسپولیس نباختیم و ذوب‌آهن را هم شکست دادیم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و ترسی هم از بازی‌ با تیم‌های بزرگ لیگ برتری نداریم. در بازی بعدی هم با تراکتورسازی روبه‌رو می‌شویم و سعی می‌کنیم در این بازی هم امتیاز بگیریم.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه