فولاد با 10 بازیکن پرسپولیس را شکست داد

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳

پرونده بازیهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار بسته خواهد شد، آبی‌پوشان پایتخت میهمان استقلال خوزستان هستند و سرخ‌پوشان مقابل فولادی‌ها شکست خوردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ ، پرونده بازیهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار بسته خواهد شد، آبی‌پوشان پایتخت میهمان استقلال خوزستان هستند و سرخ‌پوشان مقابل فولادی‌ها شکست خوردند.


*پرسپولیس - فولاد
جدال سرخپوشان تهرانی و اهوازی

تیم فوتبال پرسپولیس امروز ساعت 15:14 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است. طبق حکم کمیته انظباطی این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. بر این اساس سرخپوشان در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف فولادی‌ها می‌روند.

تیم پرسپولیس در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای اینکه دل هوادارانش را بدست آورد باید این بازی را ببرد تا با یک پیروزی به تعطیلات 50 روزه برود. سرخپوشان هم‌اکنون 6 برد و 6 باخت دارند، اگر آنها هفتمین باخت را در این بازی کسب کنند آن وقت ممکن است تا رده دهم سقوط کنند اما در صورت برد امکان دارد تا رده ششم صعود کنند. همچنین پرسپولیسی‌ها چند روزی است که مدیر عامل ندارند چرا که محمدرضا سیاسی در بازداشت به سر می‌برد. به هر حال سرخپوشان تهرانی کار سختی مقابل بهترین خط دفاع لیگ دارند.

در آن سوی میدان، فولادی‌ها یک تیم جوان و باانگیزه هستند که با تمام مشکلاتی که برایشان رخ داده اما همچنان در کورس قهرمانی هستند. به هر حال باید دید اسکوییچ با تیمش می‌تواند شکست دیگری به پرسپولیس متحمل کند یا نه‌!

امید عالیشاه، اومانیا و محمدرضا خانزاده به علت محرومیت نمی‌توانند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کنند.

مهدی سیدعلی به همراه محمدرضا ابولفضلی، علیرضا ایلدورم و حمید حاج ملک قضاوت این بازی را برعهده دارند، جواد تقی پور هم ناظر این بازی است.

ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، رضا خالقی‌فر، احمد نورالهی، حمیدرضا علی‌عسکری، رضا نورمحمدی، محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده، محسن بنگر، مهدی جعفر‌پور، محمد نوری و هادی نوروزی.
سرمربی: حمید درخشان

ترکیب فولاد:
ارشاد یوسفی، یوسف وکیا، سروش سعیدی، مساریچ، مهرداد جماعتی، مهدی بدرلو، چاگو، نانگ، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و امید خالدی
سرمربی: اسکوچیچ

ثانیه 45 : باورنکردنی ترین گل به خودی لیگ در ثانیه 45 ثبت شد. در موقعیتی که اصلا خطرناک نبود بنگر توپ را برای سوشا مکانی فرستاد تا با استفاده از موقعیت دروازه بانی در محوطه جریمه توپ را بلند به وسط میدان بفرستد اما سوتی وحشتناک مکانی که حتی سایه توپ را هم نزد باعث شد توپ به سمت دروازه منحرف شود.

*شباهت پیراهن داوران این دیدار با ارشاد یوسفی، گلر فولاد از نکات جالب توجه ای بود که سید مهدی صالحی به آن توجهی نکرد.

دقیقه 10: فرار الویس نانگ پشت دفاع پرسپولیس با ضربه او در حالت تک به تک با سوشا همراه بود که در آخرین لحظه علی عسگری با تکل توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 14: ارسال ضربه ایستگاهی هادی نوروزی روی تیر دوم با دخالت محسن بنگر همراه بود که در ادامه داور این بازی خطای مدافع پرسپولیس را اعلام کرد.

دقیقه 15: ارسال اسماعیل شریفات درون محوطه جریمه را محسن بنگر در حالتی خطرناک به کرنر فرستاد.

دقیقه 20: نانگ در ادامه حملات پرشمار خود روی دروازه سوشا مکانی، ضربه را در حالتی تک به تک زد که با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه 22: مساریچ از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 23: ضربه ایستگاهی پرسپولیس را از فاصله 20 متری به سمت دروازه ارشاد یوسفی شلیک کرد که در کنج دروازه با دفع دروازه بان فولاد همراه بود.

دقیقه 28: اسماعیل شریفات از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 31: روی خطای محسن بنگر، فولادی‌ها پشت محوطه جریمه این تیم صاحب ضربه ایستگاهی شدند که این ضربه را ساسان انصاری به جایی زد که سوشا مکانی انتظارش را می‌کشید و به راحتی آن را گرفت.

دقیقه 36: امید خالقی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 37 : بعد از اشتباهات پیاپی مدافعان پرسپولیس در دفع توپ، مهدی بدرلو صاحب فرصت شوت زنی شد که ضربه اش با اختلاف از بالای دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

دقیقه 43: ارسال مهدی جعفرپور از جناح راست با پرش فوق العاده محمد نوری همراه بود تا کاپیتان سرخ ها مطابق بازی های گذشته گره گشای تیمش باشد و گل تساوی را در این لحظه به ثمر برساند.

دقیقه 45: باز هم اشتباه از مدافعان پرسپولیس فرصت خوبی را برای مهاجمان فولاد ایجاد کرد تا خیلی زود به گل برتری برسند اما ساسان انصاری نتوانست از این اشتباه بهره ببرد و توپش را به بدن سوشا مکانی کوبید.

دقیقه1+45: شوت شوت محمد عباس زاده از پشت محوطه جریمه با اختلافی ناچیز به بیرون رفت تا این نیمه با تساوی دو تیم به پایان برسد.

دقیقه 47: ارسال خالقی فر با دخالت مدافعان فولاد به محمد نوری در پشت محوطه جریمه این تیم رسید که ضربه کاپیتان پرسپولیس را ارشاد یوسفی جمع کرد.

دقیقه 57: توپی خوبی در محوطه جریمه به هادی نوروزی رسید که مهاجم پرسپولیس این فرصت خوب را به دلیل کنترل بدش از دست داد.