پرسپوليس مقابل داماش به برتري رسيد

ساعت 01:01 پنج شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳

تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي مقابل داماش گيلان به رده دوم صعود کرد تا همچنان در کورس قهرماني باقي بماند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، در يکي از هشت ديدار همزمان هفته بيست و هشتم ليگ برتر تيم پرسپوليس درورزشگاه عضدي شهر رشت به مصاف تيم داماش گيلان رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد. با اين برد پرسپوليس 51 امتيازي شد و به رده دوم جدول صعود کرد.با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال بالاتر از اين تيم ايستاد.
اميد عاليشاه در دقيقه 15 براي پرسپوليس گلزني کرد که کمک داور اين گل را آفسايد گرفت.

در دقيقه 30 مسابقه پرسپوليس به گل رسيد و پيام صادقيان توپ را به محمد رضا خلعتبري رساند و او هم با يک پاس دقيق محمد عباس‌زاده را صاحب توپ کرد که اين مهاجم با يک ضربه زميني گل اول بازي و پرسپوليس را به ثمر رساند.

داماش در نيمه اول بازي زيبايي را به نمايش گذاشت اما نتوانست از موقعيت‌هايش استفاده کند. داماش در نيمه دوم هم بازي خوب و برابري را مقابل پرسپوليس انجام داد.

يدالله جهانبازي داور مسابقه به محمد مختاري، سيف الهي، مهدوي و سروش نيا از داماش  و مهرداد پولادي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

داماش گيلان هم 25 امتيازي باقي ماند.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، محسن بنگر، رضا حقيقي، قاسم دهنوي، حسين ماهيني، رضا نورمحمدي، پيام صادقيان( از دقيقه 90 مهرداد کفشگري)، اميد عاليشاه(از دقيقه 70 محمد نوري)، مهرداد پولادي، محمدرضا خلعتبري و محمد عباس‌زاده( از دقيقه 75 سيدمهدي سيدصالحي)

سرمربي: علي دايي

ترکيب داماش گيلان:

بهنام لايقي‌فر، محمد مختاري، هادي محمدي، محمد سياه، رسول سروش‌نيا، محمدرضا مهدوي، ابوالفضل حاجي‌زاده( از دقيقه 79 مصطفي حاجتي)، رضا کاردوست( از دقيقه 83 محمد دادرسي)، حميد خدابنده‌لو(از دقيقه 63 مسعود حسن‌زاده)، روح‌الله سيف‌اللهي و امين متوسل‌زاده.

سرمربي: علي نظر محمدي