مرفاوی: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: آمارها نشان می‌دهد پرسپولیس در خانه بیشترین امتیاز را کسب کرده، به همین دلیل بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

 به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، صمد مرفاوی درخصوص شرایط تیمش برای بازی فردا (جمعه) با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید از بازیکنان تشکر کنم چون با وجود مشکلات مالی مردانه تمرین کردند و برای این بازی هم انگیزه دارند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است، بازیکنان با تجربه و تیم پرمهره‌ای دارد. برای ما بازی سختی خواهد بود آمار می‌گوید که آنها در زمین خود بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، امیدوارم بازی خوب، فنی و مردانه‌ای را شاهد باشیم. ما هم می‌خواهیم با ارائه نمایش خوب، نتیجه بگیریم.

وی درخصوص بازیکنان خود گفت: در این مسابقه کاشی و بیات را در اختیار نداریم اما کیوان امرایی به بازی می‌رسد. با یک انسجام تیمی و تفکر خوب می‌خواهیم به آنچه که مدنظرمان است برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص اینکه آیا برای فصل بعد از شما برنامه خواسته‌اند یا خیر گفت: شرایط ما فعلا مناسب نیست که بخواهند از من برنامه بگیرند. همه بازیکنان و تمام مجموعه تیم فکرشان مشغول حل مشکلات است، من هم می‌خواهم که از این مشکلات عبور کنیم.

وی درخصوص اینکه آیا در چند روز گذشته پولی به شما داده‌اند یا خیر عنوان کرد: پرداختی به بازیکنان و کادرفنی صورت نگرفته است اما قول‌هایی داده‌اند. تیم دست استانداری است و باید یکسری مشکلات اداری برطرف شود. کار اجرایی در فوتبال زمان‌بر است و ما هم امیدواریم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

مرفاوی در مورد اینکه در اولین دوره لیگ هم ملوان استقلال را برد تا پرسپولیس قهرمان شود آیا فکر می‌کنید این‌بار هم همین اتفاق می‌افتد یا خیر گفت: هر تیمی برای موفقیت خودش بازی می‌کند. اگر ملوان در آن سال استقلال را برد و پرسپولیس قهرمان شد یک هفته مانده بود اما حالا سه هفته مانده است. همه تیم‌ها چه در بالا چه در پایین جدول، رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند نمی‌توان چنین پیش‌بینی‌ای را کرد ضمن اینکه خود استقلال هم یکی از مدعیان است.

وی درخصوص داوری‌ها گفت: قضاوت‌ها در هفته‌های آخر خوب بوده و امیدوارم در بازی فردا هم مقابل پرسپولیس داوران تحت تاثیر هیچ تیم و نامی قرار نگیرند.

انتهای پیام/د