شکست پرسپوليس مقابل گسترش فولاد

ساعت 01:01 سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲

به گزارش روابط مومی سازمان لیگ، هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر امروز با برگزاري 2 ديدار همزمان آغاز شد که در حساس‌ترين ديدار امروز پرسپوليس از ساعت 14:30 در تبريز به مصاف گسترش فولاد تبريز رفت که اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود گسترش فولاد به پايان رسيد.
نيمه اول اين ديدار در حالي به پايان رسيد که 2 تيم بيشتر در ميانه ميدان کار را دنبال مي‌کردند و خيلي فرصت گل چنداني را شاهد نبوديم.
در نيمه دوم پرسپوليس که براي ماندن در کورس قهرماني به هر 3 امتياز نياز داشت به آب و آتش زد تا به گل برسد که در اين بين چند فرصت خوب گلزني نيز براي تيم از دست رفت. از سوي ديگر بازيکنان گسترش فولاد که هوشمندانه دفاع مي‌کردند در يک ضد حمله در دقيقه 57 توسط مهرداد بايرامي به گل رسيدند تا گل اول بازي به نام اين تيم آبي‌پوش تبريزي به ثبت برسد.
در ادامه علي دايي براي براي زدن گل تساوي تيمش هرچه داشت رو کرد که اقدامات او هم براي گلزني به جايي نرسيد تا پرسپوليسي‌ها براي چهارمين هفته پياپي از کسب پيروزي بازمانده و همچنان از قهرماني دورتر شوند.
محمدرضا اکبريان قضاوت اين ديدار را برعهده داشت. وي به خالد شفيعي، محفوظي و محسن فروزان از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد.
ترکيب پرسپوليس:
نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، ميثم حسيني (76-حسين ماهيني)، حميدرضا علي‌عسگر، رضا حقيقي، محمد نوري، محمدرضا خلعتبري (55- محسن مسلمان)، پيام صادقيان (68- فرزاد حاتمي)، اميد عاليشاه و سيدمهدي سيدصالحي
ترکيب گسترش فولاد:
محسن فروزان، سيد اميد نظامي پور، ميثم نقي زاده، عليرضا نقي زاده (78- احمد کامدار)، جابر انصاري، خالد شفيعي، مصطفي اکرامي، محمود خميسي، سيد ايمان موسوي، مهرداد بايرامي و سامان نريمان جهان (75- سيدمحسن حسيني)

کلید واژه