دایی: در جام حذفی می‌خواهیم قهرمان شویم

ساعت 01:01 سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم در لیگ برتر جایگاه مناسبی به دست آوریم و در جام حذفی هم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

 علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد در جام حذفی گفت: مطمئنم هیچکدام از بازی‌های ما آسان نیست. فردا هم بازی سختی خواهیم داشت. بازی با تیم‌های لیگ یکی سخت‌تر از لیگ برتری هست زیرا ما از تیم‌های لیگ برتری شناخت داریم اما از تیم‌هالی لیگ یکی شناختی نداریم.


وی ادامه داد:‌ بازی با چنین تیم‌هایی که شاید در طول فصل فقط یکبار شانس بازی پخش مستقیم دارند سخت است زیرا آنها می‌خواهند خودشان را نشان بدهند و شایستگی‌شان را ثابت کنند. آنها می‌خواهند از همه چیز مایه بگذارند و ما هم سعی می‌کنیم در این بازی پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.


دایی تصریح کرد: در لیگ برتر می‌خواهیم جایگاه خوبی به دست آوریم و در جام حذفی نیز در حد اعلایش به قهرمانی برسیم. ان‌شاءلله بتوانیم خوب بازی کنیم و خواسته طرفداران‌مان را برآورده کنیم.


وی در مورد اینکه فردا محروم هست یا نه و بحث استعفای رویانیان چقدر روی بازی بازیکنان تأثیر می‌گذارد گفت: مطمئناً این مسائل تأثیرگذار است. البته من خودم هم نمی‌دانم که فردا می‌توانم روی نیمکت بنشینم یا نمی‌توانم. کسی چیزی به من نگفته‌ است از دست من هم در مورد این مسائل کاری بر نمی‌آید هرچه قانون می‌گوید باید گوش کنیم. تمرکز بازیکنان ما ممکن است تحت تأثیر این مسائل قرار بگیرد اما از لحاظ فوتبالی بازیکنان ما کاملاً عاقل هستند و از آنها خواسته‌ام که این مسائل را در بازی دخالت ندهند. مطمئناً آنها نیز غیرت دارند و با وجود همه مسائل سعی و تلاش‌شان را بیشتر می‌کنند تا از این مراحل سخت بگذریم. همه این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و باید با آنها بسازیم اما مطمئن باشید بازیکنانم از اصلی که به آن باور دارند دور نمی‌شوند و با قدرت کار خود را دنبال می‌کنند.


وی در مورد بازیکنان مصدوم پرسپولیس گفت: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم و یکی دو بازیکن ما مشکل کوچکی دارند که باید ببینیم از چه کسانی می‌توانیم بیشتر استفاده کنیم.


خبرنگاران در نشست خبری از پرسیدن سؤالهای حاشیه‌ای خودداری کردند و ترجیح دادند فقط در مورد مسائل فنی  با سرمربی تیم پرسپولیس صحبت کنند که این مسئله باعث تعجب علی دایی هم شد.


انتهای پیام/د