جام جهانی قطر| سرمربی مراکش: بازیکنان‌مان آماده‌اند جان‌‌شان را برای کشورشان بدهند

ساعت 08:52 سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱

سرمربی تیم ملی مراکش پس از پیروزی مردانش مقابل اسپانیا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از آنها تمجید کرد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی مراکش برای اولین بار در تاریخ خود موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد. شیرهای اطلس امروز (سه‌شنبه) در ضربات پنالتی در دیدار با اسپانیا در بازی ماقبل آخر مرحله یک هشتم نهایی، پس از تساوی بدون گل در پایان وقت‌های معمول و اضافی، 3 بر صفر پیروز شدند تا قاره آفریقا همچنان در جام بیست‌و‌دوم نماینده داشته باشد.

ولید الکراکی سرمربی مراکش پس از تاریخ‌سازی و تبدیل شدن به اولین سرمربی مراکشی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، به شبکه BeIN Sport گفت: از نظر تاکتیکی یک بازی عالی را ارائه کردیم. بازیکنان‌مان مطابق برنامه بازی کردند و تسلیم نشدند. به آنها گفته بودم که ممکن است خسته شوند اما نباید تسلیم شوند چون این فرصت را دارند که نام‌شان را در تاریخ ثبت کنند پس باید برای تاریخ‌سازی جاه‌طلب باشند.

سرمربی مراکش افزود: مهمترین چیز این است که برای تیم‌مان وجهه‌ای خوب ساختیم. در ضربات پنالتی هم شانس تعیین کننده است. البته ما یک دروازه‌بان فوق‌العاده داریم که جزو بهترین‌های دنیا است و به لطف او اکنون در مرحله یک چهارم نهایی هستیم.

الکرراکی تأکید کرد: بازیکنان مراکش آماده‌اند جان‌ خود را هم برای کشورشان بدهند. تیمی جاه‌طلب هستیم و باز هم با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد. به آنها گفتم که در یک مأموریت هستیم. آنها هم درک کردند که باید بلندپرواز باشند و از فکر کردن به مسائل دیگر خودداری کنند.

مراکش در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده نبرد تیم‌‌های ملی پرتغال و سوئیس خواهد رفت.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه