سرآسیایی: به انگیزه و تلاش تمام بازیکنان فجر اعتماد دارم

ساعت 14:07 دو شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز گفت که از تلاش تمامی بازیکنانش مطمئن است.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فجر سپاسی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا حادثه تلخ ریزش ساختمان در شهر آبادان را که با مجروح و کشته شدن چند شهروند همراه بود، به مردم خوزستان و شهر آبادان تسلیت می‌گویم. از همکاری باشگاه تراکتور بابت فراهم کردن زمین تمرین و میهمان‌نوازی کانون هواداران تیم تراکتور که در ورود تیم به تبریز به استقبال ما آمدند، تشکر و می‌کنم.

 

وی در مورد دیدار با تراکتور تصریح کرد: بازی‌ها به اوج فشردگی خود رسیده است، اما به تمامی بازیکنانم گفته‌ام که نباید لحظه‌ای پا پس کشید. باید تلاش‌مان را ادامه دهیم و با تمام قوا و تا آخرین لحظه بجنگیم. هنوز شش امتیاز دیگر باقی مانده است و به انگیزه و تلاش تمامی بازیکنانم اعتماد دارم. باید متحدتر از گذشته و تا انتها به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم.

سرمربی فجر سپاسی شیراز درباره محرومان و مصدومان تیمش برابر شاگردان ساغلام گفت: بازیکن محرومی نداریم، اما چند بازیکن ما از جمله حسین مهربان، محمد قنبری و سیروان قربانی به دلیل مصدومیت کنار ما نیستند. یکی دو بازیکن هم در اردوی تیم حضور دارند که شرایط نهایی آنها تا فردا (سه‌شنبه) مشخص می‌شود.

 

سرآسیایی درباره حساسیت دیدارهای تیم‌های قعرنشین خاطرنشان کرد: کاری به تیم‌های دیگر نداریم و فردا باید بازی خودمان را به بهترین شکل و نتیجه ممکن به اتمام برسانیم. نباید اجازه بدهیم حسرت فرصتی را که همانند هفته گذشته از تعلل رقبا به دست‌مان رسید، در پایان فصل بخوریم.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه