سرمربی نساجی: امیدوارم فصل را به خوبی به پایان برسانیم

ساعت 14:07 دو شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱

سرمربی تیم نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد، تیمش پایانی خوبی در فصل جاری لیگ برتر داشته باشد.

aa

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اسماعیل اسماعیلی سرمربی تیم نساجی در مورد دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر اظهار داشت: از خبرنگاران اصفهانی عذرخواهی می‌کنم که به دلیل دیرهنگام بودن پرواز به اصفهان، به نشست خبری نیامدم. متأسفانه محسن شعبانی بازیکن تیم امید نساجی دچار سانحه تصادف شده است. از مردم ایران می‌خواهم دعا کنند که شعبانی هر چه زودتر به میادین ورزشی بازگردد.

وی با بیان اینکه دیدار ذوب‌آهن - نساجی هیجان زیادی خواهد داشت، تصریح کرد: ذوب‌آهن تیمی باشخصیت و باکیفیت است که از کادر فنی مجرب و خوبی بهره می‌برد. برای باشگاهی چون ذوب‌آهن، صحبت کردن از مدیریت جایز نیست. این تیم سال‌هاست که کیفیت خوبی در سطح اول ایران ارائه می‌کند و امسال جایگاه خوبی دارد. البته ذوب‌آهن می‌توانست وضعیت بهتری داشته باشد.

سرمربی نساجی، دیدار تیمش با گاندوها را سنگین توصیف کرد و گفت: هفته گذشته بازی قابل قبول و منسجمی مقابل هوادار ارائه کردیم و نتیجه جالبی گرفتیم. امیدوارم بازیکنان ما همانند دیدار با هوادار، به خودشان بیایند و در دو دیدار پایانی فصل این‌قدر خوب کار کنند که فصل را به خوبی به پایان برسانند.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه