مهدی: تا جایی که به تقویم لیگ خدشه وارد نشود به باشگاه‌ها کمک می‌کنیم/ درخواست پیکان قابل بررسی است

ساعت 13:21 شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید که اگر به تقویم مسابقات لیگ خدشه وارد نشود، به باشگاه‌ها برای جابه‌جایی بازی‌ها کمک می‌شود.

aa

سهیل مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیشنهاد سعید دقیقی مدیر تیم فوتبال پیکان مبنی بر تعویق دیدار این تیم مقابل هوادار در هفته دوم و موکول شدن آن به زمان برگزاری دیدارهای ملی در فیفادی به دلیل حضور بازیکنان این تیم در تیم امید گفت: وقتی بحث برنامه مسابقات و جابه‌جایی تقویم می‌شود، ما می‌توانیم به باشگاه‌ها کمک کنیم و حتماً کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه درخواست باشگاه پیکان قابل بررسی است، افزود: اینکه بازی تیمی لغو شود یا جابجایی صورت بگیرد، باید منتظر درخواست و نامه رسمی باشگاه‌ها باشیم. در ادامه مدیریت سازمان لیگ آن را بررسی کند، دستور صادر شود و سپس ما شرایط و تقویم را بررسی کنیم که این اتفاق رقم بخورد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه با توجه به این توضیحات پس می‌توان گفت امکان جابجایی دیدار پیکان و هوادار وجود دارد، اظهار داشت: تا جایی که برنامه ما مخدوش نشود، در خدمت باشگاه‌ها هستیم و باید به آنها کمک کنیم. با این حال فراموش نکنیم که سال جام جهانی است و اگر بی‌دلیل بخواهیم دیداری را به تعویق بیندازیم، لیگ به تعویق می‌افتد و آن زمان نمی‌توانیم پاسخگوی همه تیم‌ها و تیم ملی باشیم.

مهدی خاطرنشان کرد: مضاف بر مسائلی که گفتیم، متأسفانه درباره بازیکنان رده امید دستورالعملی در سازمان لیگ نداریم و شاید همین مسئله حلقه مفقوده ما باشد. به این دلیل که این ضعف در تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا هم وجود دارد و حتی آقای مهدوی‌کیا پیشنهاد داده است که مسابقات زیر 23 سال نیز همزمان با فیفادی‌ها برگزار شود تا این مشکلات پیش نیاید. با این حال ما درباره بازیکنان بزرگسال دستورالعمل داریم که در صورت غیبت سه بازیکن ملی‌پوش بازی به تعویق بیفتد، اما درباره بازیکنان رده امید چنین دستورالعملی نیست.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه