قدردانی سازمان بهزیستی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

ساعت 17:17 دو شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

سازمان بهزیستی کشور، اقدامات فرهنگی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال را ستود.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، وحید قبادی دانا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه‌ای به معاون وزیر ورزش و جوانان، از اقدام‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در جهت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی جامعه از وظایف سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از نامه رئیس سازمان بهزیستی آمده است:

«سپاس بی‌قیاس خداوندی را سزاست که انسان را آنسان که شایسته خلقت بود آفرید و از روح مسیحایی خود در وجود او دمید و به انسـان نعمت خـدمت به بندگانش را عطـا فرمود. تاریخ هر کشور مزین به نـام انسان‌های بزرگی است که همواره در راستای فروزندگی مشعل آگاهی و تقویت مؤلفه‌های تعهد و مسئولیت اجتماعی اهتمام می‌نمایند.

بی‌تردید اقدامات ارزشمند وزارت ورزش و همکاران محترم فدراسیون فوتبال در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، در راسـتای گرامیداشت هفته بهزیستی و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به جامعه نشان از درک بالای شما در امورات فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی دارد.

در همین راسـتا از رویکرد انسان‌دوسـتانه و فرهنگی و تعامل اثربخش فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران با سازمان بهزیستی، به‌ویژه فعالیت فرهنگی ماندگار نام‌گذاری بازی شهرآورد جام حذفی به نام هفته بهزیستی و ادای احترام بازیکنان، مربیان، داوران و مسئولان حاضر در ورزشگاه به یادمان مؤسس سازمان بهزیستی شهید دکتر محمد علی فیاض‌بخش و نیز فرزندان بی‌سرپرست این سازمان که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

جای بسی تقدیر است که همچنان ورزشکاران و مسئولین حوزه ورزشی در معرفت، منش پهلوانی و فرهنگسازی، پیشتاز و طلایه‌دار هستند. بی‌تردید روح شهدای فقید این سازمان شاهد و ناظر و دعاگوی خلوص و صداقت آن عزیزان می‌باشد. امیدوارم با الطاف بیکران خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیةاله الاعظم (روحی و ارواح العالمین له الفداء) در ادامه مسیرتان به سوی پیشرفت و بالندگی موفق و پیروز باشید».

انتهای پیام/

aa

کلید واژه