توضیحات سرپرست استقلال درباره آخرین وضعیت میلیچ

ساعت 18:46 شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹

پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که هروویه میلیچ در اختیار این باشگاه قرار دارد و مسئولان استقلال باید در مورد او تصمیم بگیرند.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرویز مظلومی پیش از دیدار استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی حساسی داریم. تیم ما صدرنشین است و دنبال حفظ صدرنشینی هستیم. سایپا فوتبال بازی می‌کند و تیمی است که کم باخته و بیشتر مساوی کرده است.

وی افزود: حساب ویژه‌ای روی سه امتیاز این دیدار باز کردیم و تمام تلاش کادر فنی این بوده است که پیروز میدان باشیم. با توجه به کارهایی که انجام شده است، امیدوارم بچه‌ها بتوانند دستورات را در زمین پیاده کنند و سه امتیاز این بازی را بگیریم. برای این بازی هم احمد موسوی، متین کریم‌زاده و سبحان خاقانی را در اختیار نداریم، اما دیگر بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند و امیدواریم آنها خواسته مربیان را در زمین پیاده کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت هروویه میلیچ که ایران را ترک کرده است، گفت: میلیچ در اختیار باشگاه است و باشگاه باید درباره او تصمیم بگیرد. الان حرف خاصی برای گفتن نداریم، اما او بی‌خبر رفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

aa

کلید واژه