مکوندی: می‌دانستیم دیدار مقابل نفت بازی مرگ و زندگی است/ می‌توانست جای برنده و بازنده عوض شود

ساعت 01:20 دو شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

مربی تیم فوتبال پیکان دیدار این تیم مقابل صنعت نفت را بازی مرگ و زندگی دانست و تأکید کرد پیروزی در این دیدار می‌تواند به آنها کمک زیادی کند.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهروز مکوندی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پیکان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: از طرف خودم ابتدا روز خبرنگاران را به تک تک زحمتکشان رسانه و ورزش تبریک می‌گویم. تمام سعی و تلاش ما این بود که امروز پیروز شویم و می‌دانستیم بازی مرگ و زندگی است و اگر شکست بخوریم شانس‌مان خیلی خیلی کم می‌شود. تلاش‌مان را کردیم و طبیعی بود استرس زیادی روی بازیکنان بود. ما مقابل تیم خوبی هم بازی می‌کردیم. الان تیم صنعت نفت جایگاه خوبی در جدول دارد و تا چند هفته پیش هم شانس کسب سهمیه را داشت و بازی جوانمردانه‌ای انجام داد.

وی افزود: هم ما و هم صنعت نفت موقعیت‌های خوبی داشتیم و در لحظاتی می‌توانست جای برنده و بازنده عوض شود. خدا را شکر با یک بازی خوب نتیجه را به دست آوردیم. الان وضعیت‌مان بهتر شده ولی دو بازی سخت داریم و با توجه به نتایجی که در گذشته از دست دادیم، نمی‌توانیم در جدول بالا بیاییم. تشکر می‌کنم از مدیران باشگاه و کارخانه ایرانخودرو و امیدوارم این روند مثبت را ادامه دهیم.

مربی تیم پیکان در ادامه درباره اینکه آیا نتایج سایر مسابقات را پیگیری می‌کرده است یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه ورود موبایل ممنوع بود اصلا نتایج را پیگیری نمی‌کردیم و می‌دانستیم باید به قدرت تیمی خودمان تکیه داشته باشیم. نگاه اول ما این بود که خودمان تلاش کنیم و در لیگ بمانیم و امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

مکوندی در خصوص مشکلات بیماری که در هفته‌های گذشته برای برخی از مربیان لیگ برتری به دلیل فشار مسابقات به وجود آمده است، گفت: ما از روز اول هم می‌گفتیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شرایط  سخت است. شما نگاه کنید لیگ نزدیک به 13 یا 14 ماه طول کشیده است و چقدر بازیکن مصدوم داریم و چه فشاری به مربیان آمده است. حالا تیم‌های بالای جدول برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند و تیم‌های انتهای جدولی هم تلاش می‌کنند تا لیگ برتر را از دست ندهند. مربی تیم اگر شکست بخورد مورد بازخواست قرار می‌گیرد و طبیعی است این فشارها باشد و باعث بروز مشکلاتی شود. من امیدوارم همیشه مربیان، بازیکنان و اصحاب رسانه سالم و سلامت باشند.

مکنوندی در مورد داوری این دیدار توضیح داد: من نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و همیشه هم سعی کردیم اگر مشکلی است آن را به کارشناسان بسپاریم و به قانون بسپاریم، ولی الان انتهای فصل است و ما انتظار داریم وقتی داوری در لیگ برتر قضاوت می‌کند تلاشش را بیشتر کنند تا اشتباهی رخ ندهد که تیمی متضرر شود و همه زحمات یک سال از بین برود.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه