مجیدی و سعادتمند با هم دیدار می‌کنند/ رضایت طرفین برخلاف حواشی قبلی

ساعت 22:54 دو شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

قرار است فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال و احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه، جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کنند.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد، زمان زیادی طول کشید تا بتواند با فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان دیدار کند. مجیدی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور امارات قرنطینه بود و نتوانست به ایران بازگردد. پس از بازگشت به ایران نیز، دیداری بین او و سعادتمند صورت نگرفت تا شایعاتی مبنی بر عدم تمایل مجیدی برای دیدار با مدیرعامل جدید باشگاه مطرح شود.

اتفاقات مدیریتی باشگاه استقلال در سال‌های اخیر به خصوص در چند ماه گذشته، مجیدی را نسبت به گفته‌ها و وعده‌های مدیران دلسرد کرده بود و شاید همین مسئله باعث عقب‌نشینی سرمربی جوان آبی‌پوشان برای دیدار با سعادتمند شد. سعادتمند با توجه به حواشی ایجاد شده، راهی مجموعه انقلاب، محل تمرین استقلال شد تا آنجا بتواند با مجیدی دیدار کند و صحبت‌های او را بشنود. در این جلسه، مجیدی خواسته‌هایی را مطرح کرد که از مدیران قبلی نیز خواسته بود، سعادتمند هم اطمینان خاطر داد که این خواسته‌ها برآورده شود، به شرطی که اینکه هر کسی در حیطه وظایف خود عمل کند.

تیم فوتبال استقلال , احمد سعادتمند , فرهاد مجیدی ,

با گذشت زمان، مدیرعامل جدید استقلال برخلاف اشتباهات ابتدای مدیریت خود، توانست بخش کمی از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کند، دو زمین تمرین اختصاصی برای آبی‌پوشان مهیا کند و با پرداخت بخش زیادی از مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ، آنها را به ایران بازگرداند. از طرفی، امکانات خوبی برای تمرینات استقلال مهیا شده است که آخرین آن اختصاص سالن بدنسازی برای بازیکنان در یکی از مناطق خوب تهران با امکانات بالاست. همین مسئله باعث رضایت مجیدی و بازیکنان از عملکرد مدیریتی، مدیران استقلال شده است. از طرفی، قرار است اعضای تیم برای دومین بار در تست‌های کرونا شرکت کنند که طبق گفته بازیکنان، در بهترین شرایط از آنها تست‌های مختلف گرفته می‌شود که هزینه‌های زیادی در بردارد. همچنین قرار است مجیدی بار دیگر به دیدار سعادتمند برود تا درباره مسائل مختلف تیم با یکدیگر صحبت کنند.

البته مسابقات فوتبال مدت‌هاست به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود و ممکن است در صورت برگزاری بازی‌ها، مشکلات باشگاه و عملکرد سعادتمند بیشتر به چشم بیاید، اما در حال حاضر رابطه مدیریت با کادر فنی و بازیکنان به سمت آرامش پیش رفته است که این مسئله می‌تواند در آینده کمک زیادی به موفقیت استقلال کند.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه