حمایت مدیرعامل باشگاه خنت از بیات

ساعت 22:53 دو شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

مدیرعامل باشگاه خنت به حمایت از مهدی بیات، رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک در دعوی حقوقی باشگاه‌های این کشور علیه وی پرداخت.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  Voetbalprimeur بلژیک، چند باشگاه ژوپیلر لیگ از مهدی بیات به خاطر نیمه‌کاره اعلام کردن این رقابت‌ها شکایت کردند. باشگاه آنتورپ نیز شکایتی از رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک و باشگاه شارلوا به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با عنوان «تعارض منافع» ارجاع داد.

در حالی که مهدی بیات مورد حمله منتقدانش قرار گرفته، میشل لواگی، مدیرعامل باشگاه مطرح خنت از او حمایت کرد. باشگاهی که میلاد محمدی را در اختیار دارد. میشل لواگی که ریاست فدراسیون شنای بلژیک را نیز در اختیار دارد، اظهار داشت: کار همزمان مهدی بیات در فدراسیون فوتبال بلژیک و باشگاه شارلوا شرایط را برای او دشوار می‌کند.با این وجود او در کارش موفق شده است. بیات در نهایت از برگزاری بازی فینال جام حذفی در ماه آگوست دفاع کرد. هیچ کار ناعادلانه‌ای مرتکب نشد و اجازه داد تا روند تصمیم‌گیری‌ها هموار بماند.

وی افزود: باشگاه آنتورپ برای ارسال شکایتش به یوفا روی چه چیزهایی می‌خواهد استناد کند؟ شرایط کنونی نگران‌کننده نیست. لیگ بلژیک سازمانی دارد که جالب است رئیس یکی از باشگاه‌ها آن را مدیریت می‌کند. البته می‌پذیریم که دشوار است رئیس باشگاهی ریاست فدراسیون فوتبال را هم بر عهده داشته باشد. نباید چنین مسئولیتی را می‌پذیرفت. معتقدم مهدی بیات در جلسه اخیر سازمان ژوپیلر لیگ بلژیک کار بدی نکرد و همه چیزها طبق روند طبیعی پیش رفتند.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه