خواجه‌وند: باشگاه پرسپولیس پیگیر انتشار اسناد محرمانه است

ساعت 01:25 شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

معاون حقوقی پرسپولیس به انتشار اسناد محرمانه این باشگاه واکنش نشان داد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتشار برخی از اسناد و مدارک این باشگاه در رسانه‌ها گفت: اسنادی که منتشر شده اسناد محرمانه باشگاه پرسپولیس است و حتی رسانه‌هایی که به انتشار این اسناد می‌پردازند باید در این زمینه پاسخگو باشند. مطمئنا باشگاه پرسپولیس پیگیر این مسئله خواهد بود چرا که برای ما مهم است بدانیم اسناد باشگاه چطور و توسط چه کسی یا کسانی به بیرون درز پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: مطمئنا رسانه هایی که این اسناد را منتشر می‌کنند هم باید پاسخگوی این اقدام خود باشند. برخی از این اسناد می‌توانند اسناد درستی نباشند. ممکن است که این اسناد دچار تغییراتی شده و یا اینکه باطل شده باشند. اینکه هر سندی منتشر شود دلیل بر این نیست که حتماً این سند متعلق به باشگاه و معتبر باشد. اسنادی در باشگاه وجود دارد که برای ما مهم است. صرف نظراز شایعاتی که وجود دارد ما این مسائل را پیگیری خواهیم کرد. باشگاه پرسپولیس مطمئناً حق شکایت را برای خود درخصوص این موارد محفوظ می‌داند و هواداران مطمئن باشند که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و از حق باشگاه نخواهیم گذشت.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اسنادی که متعلق به باشگاه پرسپولیس است و در رسانه‌ها منتشر شده از دو راه می‌تواند به دست برخی از رسانه‌ها رسیده باشد. این اسناد یا از طریق مجرای غیرقانونی و غیررسمی به دست برخی از رسانه‌ها رسیده که با توجه به نوع دسترسی، می‌تواند دارای وصف مجرمانه باشد. یا اینکه این اسناد از طریق افرای به دست برخی از رسانه‌ها رسیده که امکان دسترسی به اسناد باشگاه را دارا بوده‌اند. اگر این موضوع صحت داشته باشد با توجه به این که این افراد به دلیل رابطه کاری به صورت امانی و وکالتی به این اسناد دسترسی داشتند این اقدام مصداق کار غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی است و از آنجایی که این اسناد به صورت امانی در دسترس این افراد بوده به همین دلیل سوءاستفاده از این موضوع صورت گرفته و این اقدام مجرمانه تلقی می‌شود چرا که سوءاستفاده از امانت، جرم است. مطمئنا باشگاه پرسپولیس پیگیر این موضوع خواهد بود.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه