پاشازاده: خط دفاعی استقلال مشکل دارد/ قضاوت در مورد نیکولای بودروف زود است

ساعت 20:46 شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال تاکید کرد که خط دفاعی این تیم مشکل دارد و این موضوع می‌تواند برای آبی‌ها دردسرساز شود.

aa

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست استقلال برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در این بازی نمایش خوبی داشت، البته در برخی از لحظات بازی هم ضعیف عمل کرد و سردرگم و ناهماهنگ بود. در مجموع نمایش استقلال قابل قبول بود و استقلال این شایستگی را داشت که امتیاز بگیرد. متأسفانه داوری هم نقش مهمی در شکست استقلال داشت و حق این تیم خورده شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «نظرش درباره عملکرد خط دفاعی استقلال چیست؟»، خاطر نشان کرد: خط دفاعی استقلال مشکل دارد و در چند بازی اخیر هم این را دیدیم که مدافعان استقلال ناهماهنگ بودند. این ضعف می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود و کادر فنی باید روی این موضوع کار کند.

پاشازاده در واکنش به برخی انتقادهای صورت گرفته از عملکرد نیکولای بودروف، مدافع بلغارستانی استقلال عنوان کرد: این بازیکن هنوز خودش را ثابت نکرده ولی این را هم باید در نظر گرفت که به تازگی به ترکیب استقلال اضافه شده و باید به بودروف زمان داد.

مدافع پیشین استقلال در خصوص شانس صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: هر چند استقلال در دو بازی پنج امتیاز از دست داده ولی هنوز چهار بازی دیگر باقی مانده و استقلال می‌تواند از این گروه صعود کند. البته استقلال برای صعود دیگر نباید ساده امیتیاز از دست بدهد.

پاشازاده در ارتباط با شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: رقابت بین چند مدعی فشرده است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. استقلال هم شانس دارد و امیدوارم در نهایت فصل جاری با قهرمانی استقلال به پایان برسد.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه