وضعیت نامشخص سرمربی هنگ‌کنگی‌ها در آستانه رویارویی با ایران

ساعت 22:02 پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

قرارداد سرمربی فنلاندی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در آستانه بازی با ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با شرایط مبهمی مواجه شده است.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت هنگ‌گنگ، قرارداد میکسو پاتلاینن با تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در ماه مارس خاتمه می‌یابد و این سرمربی فنلاندی شرایط نامشخصی برای 2 بازی پیش‌روی این تیم برابر تیم‌های ملی ایران و عراق خواهد داشت. البته فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ ابراز امیدواری کرده تا با تمدید قرارداد میکسو پاتلاینن بتواند برنامه 5 ساله دوم خود را پیش ببرد.

میکسو پاتلاینن نیز در این رابطه اظهار داشت: امیدوارم در تیم ملی فوتبال هنگ‌هنگ بمانم و چالش‌های آینده مرا ترغیب به این کار می‌کند. دوست دارم با بازیکنانی که گردهم آورده‌ام کار کنم و شاهد پیشرفت آنها باشم.

یک عضو فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ نیز گفت: قرارداد میکسو پاتلاینن به زودی پایان می‌یابد و امیدوارم او تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ را ترک نکند. او کارهای قابل ستایشی انجام داده و نتایج خوبی با بازیکنان جوان به دست آورد.

تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در هفته ششم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در گروه C آسیا روز 7 فروردین 1399 میزبان ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه