آگیره: بازی با استقلال سخت و مهم است/ حاتم: باید صعود کنیم

ساعت 18:34 دو شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

سرمربی و بازیکن تیم الریان قطر بازی با تیم استقلال ایران را سخت و بسیار مهم توصیف کردند.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو آگیره، سرمربی تیم الریان در نشست خبری پیش از بازی فردا (سه‌شنبه) برابر استقلال در چارچوب مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی با استقلال سخت و مهم است و بدین‌خاطر برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم. به بازیکنانم برای عبور شکست دادن استقلال ایمان دارم.

وی افزود: این بازی چالش جدیدی برای ما خواهد بود. ما در میان خطوط مختلف زمین دارای تعادل هستیم و روی آن کار می‌کنیم. اشتباهاتی که که تیم الریان در بازی‌‌های اخیر مرتکب شده بود را برطرف کردیم. بازیکنان الریان به نحو بسیار خوبی روی شکست استقلال تمرکز کرده‌اند.

عبدالعزیز حاتم، بازیکن تیم الریان نیز درباره بازی برابر استقلال اظهار داشت: این بازی بازگشت برای تیم الریان پس از 2 شکست در بازی‌های اخیر خواهد بود. برای تیمی که 14 بازی بدون باخت را پشت‌ سر گذاشته جای هیچ نگرانی نیست و امیدواریم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. این بازی بسیار مهمی است، زیرا تیم بازنده لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد. بنابراین باید پیروز شویم و صعود کنیم. این بازی فصل است.

تیم‌های الریان و استقلال ساعت 18:45 روز سه‌شنبه هفته جاری به وقت تهران در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد به مصاف هم می‌روند. برنده این بازی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه