مجیدی: هنوز دلیل قانع‌کننده‌ای از AFC برای بازی در دبی نشنیده‌ایم

ساعت 18:34 دو شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من به‌عنوان سرمربی استقلال و تمام بازیکنانم، هنوز دلیل قانع‌کننده‌ای از AFC نشنیده‌ایم که چرا بازی قبلی ما در دبی برگزار شد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الریان قطر در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ابتدا به کلیه حاضران در این کنفرانس مطبوعاتی سلام می‌کنم. آرزو می‌کنم مصاف با الریان یک بازی خوب باشد. دوست دارم قبل از آغاز سؤالات شما خبرنگاران، درباره یک نکته صحبت کنم. قبل از بازی با الکویت هم گفتم که من به‌عنوان سرمربی استقلال و تمام بازیکنانم، هنوز دلیل قانع‌کننده‌ای از AFC نشنیده‌ایم که چرا بازی قبلی ما در دبی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: من و بازیکنان استقلال به تصمیم AFC احترام گذاشتیم و راهی دبی شدیم، ولی بیشتر به هوادارانمان احترام گذاشتیم و به خاطر آن‌ها راهی دوبی شدیم. اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار کرده، حتما AFC از مشکلات پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد. بازیکنان من بعد از بازی دو پرواز کرده‌اند تا به قطر برسیم. این اتفاق در کمتر از 24 ساعت رخ داده است. من 20 سال است که در این منطقه بازی کرده‌ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده‌ام.

ادامه دارد ...

aa

کلید واژه