تاثیر بازگشت مالکوم و کوکورین بر سرنوشت آزمون و جیوبا

ساعت 13:39 پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

تراکم در خط حمله زنیت سن‌پترزبورگ با توجه به بازگشت مالکوم و کوکورین پرسش‌هایی را ایجاد کرده است.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Nevasport روسیه، سرگئی سماک با آغاز اردوی زمستانی در قطر این فرصت را دارد تا درباره استفاده همزمان از سردار آزمون، آرتم جیوبا، الکساندر کوکورین و مالکوم ایده‌های جدیدی را به کار گیرد. سماک همچنین دریوسی، اروخین، شاتوف، کوزایف و ساتورمین را در خط میانی دارد که از توانمندی لازم در برنامه‌های هجومی زنیت برخوردار هستند.

آخرین سیستم بازی تیم زنیت تحت هدایت سماک 2-4-4 بود که در آن سردار آزمون و آرتم جیوبا نقش مهاجمان را داشتند. این احتمال وجود دارد تا سماک در ترکیب جدید زنیت همانند مدل پاری‌سن‌ژرمن که نیمار در سمت چپ و دی‌ماریا در سمت راست قرار می‌گیرند کوکورین و مالکوم را نیز در این پست‌ها روانه میدان کند. این شرایط به این مسئله بستگی دارد که آیا کوکورین و مالکوم توانمندی دفاعی همانند دریوسی را دارند یا خیر؟ در غیر این‌صورت کوکورین رقیبی برای سردار آزمون و جیوبا در خط حمله خواهد شد. مالکوم هم به عنوان هافبک هجومی سمت راست زمین بازی می‌کند.

بر اساس این گزارش، در صورتی که سماک بخواهد سیستم 3-3-4 و قرار دادن کوکورین و مالکوم در ترکیب اصلی زنیت را اتخاذ کند، آرتم جیوبا به رقیبی برای سردار آزمون جهت حضور در میدان تبدیل خواهد شد. بدون شک سرمربی زنیت در بازی‌های تدارکاتی اردوی زمستانی در قطر، اسپانیا و ترکیه مدل‌های موردنظرش را آزمایش خواهد کرد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه